Nederlanders.Fr

Voor en door alle Nederlandstaligen in Frankrijk - Zegt het voort!

NIEUWSBRIEF - blijf op de hoogte van wat er zich in Frankrijk onder de nederlandstaligen afspeelt. Neem een gratis abonnement

Bretagne-liefhebbers,

Voor diegene onder jullie die nog niet op de hoogte zijn: Het CRT heeft een eigen Facebookpagina en Twitter waar nieuws en tips uit de regio worden geplaatst. Op onze facebookpagina (www.facebook.com/fansvanbretagne) kunnen jullie ervaringen delen met andere bretagnebezoekers en hun van tips voorzien.

Onze twitterpagina zijn dagelijks tweets te vinden van acualiteiten in de toerisme-branche in Bretagne. (http://twitter.com/#!/fansvanbretagne)

Willen jullie informatie (laten) plaatsen op één van deze social media platforms? Neem dan gerust contact met mij op!

Vriendelijke groeten en .... Be Breizh!

Lieke Vloedgraven

90 keer gelezen

Berichten in deze discussie

Leuk hoor.

Nou dat wil ik wel. 

Kijk eens op www.titulipe.com

Groet, Wilco

Hoi Wilco,

heb ik toevallig deze ochtend gedaan.. én een RT geplaatst op onze twitter over jullie wellnessweekend in september.

Ziet er leuk uit jullie vakantiehuizen.

Dank je Lieke,

Ik ben pas 35 maar wat is een RT.

Ik ben 85% bretons dus dan snap ik dat dus niet.

o ja : www.twitter.com/titulipe

Geeft niks, het is een twitter-term. RT betekent retweet, dus een post van een ander op je eigen twitter plaatsen.

We zijn al connected!

Hoi Lieke,

Misschien kun je ook wat aandacht besteden aan www.visitbreizh.com / www.ontdek-bretagne.nl

We zijn nu beschikbaar in Nl, Engels, Duits en aan het Franse gedeelte wordt gewerkt. We zijn op zoek naar mooie accommodaties die tegen een gering bedrag willen adverteren op de site. We willen geen "overkill" aan accommodaties aanbieden maar een beperkt aantal mooie gites, Chambre dH, campings en Hotels uit verschillende Bretonse departementen zodat onze bezoekers een keuze kunnen maken uit een kwalitatief hoog maar beperkt aanbod.

Groeten

Hoi Yur,

misschien moet je ook eens kijken naar de chambre d'hote van het belgische koppel Delanghe:

www.maisonblancheauxvoletsbleus.com

Verder ben ik niet in contact met accommodaties, dus kan ik je weinig helpen. Je kunt eventueel op onze site wel inspiratie opdoen voor hotels en chambre d'hotes.

Succes,

Lieke

Hoi Lieke!

Momenteel is in Nantes weer een spektakel van Royal de Luxe gaande.  Straattheater maat XXL, zeg maar. Ze hebben een nieuwe voorstelling die in de loop van deze week begonnen is en nog het hele weekeind duurt. En het klinkt alsof de hele stad op z'n kop staat! Zie oa verslag in Le Telegramm:

(link Royal de Luxe)

Ik ga zeker proberen om in Nantes te kijken dit weekeind - en misschien dat er ook nog andere Bretagne-liefhebbers op dit forum zijn die willen gaan, ben benieuwd...

Groetjes,

Karen

leuk! we hadden al een bericht gepost over een stuk muur 'wat uit het heelal zou zijn gevallen'

Veel plezier dit weekend! Mocht je leuke foto's maken en ze willen delen op facebook.. dan zijn ze welkom :)

Groeten,

Lieke

RSS

Lidmaatschap is gratis

Toon uw waardering voor Nederlanders.Fr met een jaarlijkse donatie

Zie ook ...

Volg ons op

© 2013   Gemaakt door Frans | Nederlanders.Fr.

Badges  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden