Nederlanders.Fr

Voor en door alle Nederlandstaligen in Frankrijk - Zegt het voort!

Hier kunnen leden van deze groep zich even voorstellen. Welkom!

51 keer gelezen

Berichten in deze discussie

De kop eraf ... Even voorstellen

Het makkelijkst voor mij is om jullie dan bijgaande link van een artikel over ons gezin dat verscheen in tijdschrift Lof van vorig jaar aangaande - zoals ze nu zeggen - ons "Roer Om" verhaal (t woord bestond nog niet toen wij weggingen uit NL in 2002): http://www.box.net/shared/9ce8sqoqpp

Verder schreef ik zelf de eerste twee jaar van ons verblijf in Frankrijk een artikelenserie voor een aantal lokale en regionale kranten/nieuwsbladen in de omgeving van Gouda - Rotterdam - Zoetermeer: http://boulede.gites.nl/infopage/Artikelenserie+Groeten+uit+Monflan...
Voor als je tijd hebt zeg maar ;-))
Inmiddels een aantal jaar verder in Frankrijk, zou ik er nog een hele riedel van op kunnen hoesten niet in de laatste plaats een artikel over de administratieve instanties en hun ongekende 'werklust' c.q. papierhonger :-)( ...
Benieuwd naar jullie wonen & werken in la douce France!
Hartelijke groeten
Rolf & Karen Kommer-de Graaff
Ik woon en werk in het zuiden van Frankrijk (tussen carcassonne en toulouse) In gerecupereerde metalen maak ik mijn 'Metal Art Sculptures'. Voor lange tijd was dit enkel figuratief werk, met name insecten-sculpturen, sinds enkele jaren is dit vooral abstract werk. Via mijn website krijgt u hier een goed idee van. Dank voor de interesse, deev.

http://www.artdeev.com

Geweldig David! Dank voor de foto!
Leuk idee, even voorstellen. Ik woon sinds 1990 in Frankrijk en ben "blijven hangen" , want in eerste instantie was ik voor een jaar vertrokken. Frankrijk beviel me zo goed, dat ik er helemaal niet over nadacht terug te gaan naar NL (behalve op vakantie!). Werken, studeren, trouwen... en nu woon ik met man en kinderen in de buitenwijken van Parijs. Ik werk als beeldhouwer in mijn atelier, geef cursussen, exposeer en werk af en toe nog als "guide-interprète" in en om de stad. Lekker wandelen, fietsen of een museum bezoeken. Meer weten? Mijn website: www.elleskattar.fr en niet te vergeten: www.art-en-france.nl
Welkom!
Iedereen een goede morgen gewenst,

35 jaar zakelijke ervaring in Frankrijk (handel, onroerend goed, tolken) , aldaar wonend, afgestudeerd in de Franse Taal- en Letterkunde (te Montpellier en Amsterdam) ben ik nog steeds op vele terreinen actief (o.a. part-time manager van een NL bedrijf in Frankrijk voor alle Frans sprekende landen) en daardoor ruim inzetbaar. Ook journalistieke ervaring (o.a. voor ' Maison en France' sinds vele jaren) en een kandidaatsdiploma Engels (Amsterdam). Heb nog tijd voor u over en doe mijn werk - met name taalkundig - met passie en inzet. Mag ik u uitnodigen voor een bezoek op mijn website? www.drshelmerotterman.fr
Vriendelijk groetend,
drs helmer otterman

RSS

Lidmaatschap is gratis

Volg ons ook op

© 2012   Gemaakt door Frans | Nederlanders.Fr.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden