Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Youtube

Hoi, Ik heb een vraag over Youtube. Ik wil samen met anderen namelijk een enkele keer een live event organiseren voor een groep zangers. Di…

Begonnen door Ada

0 29 Jan 2023

Franse televisie

Wij hebben naar volle tevredenheid Canal Digitaal via de schotel. Echter, voor onze taal zal het beter zijn meer naar Franse televisie te k…

Begonnen door Ivonne Wierink

4 3 Nov 2021
Antwoord van Marianne

Ervaringen met SOSH.

Wij willen overstappen van Orange naar SOSH vanwege de mogelijk forse lagere abonnement kosten. Sosh is een bedrijf dat gelieerd is aan Ora…

Begonnen door Jan Denissen

3 3 Nov 2021
Antwoord van Marianne

Internet werkt uitstekend, zelfs tv kijken, radio luisteren, maar mijn Nederlandse telefoon werkt of werkt niet. Krijgt steeds nieuw IP adres. Wie heeft hetzelfde probleem.?

Wie heeft hetzelfde probleem? Telefoon krijgt steeds nieuw IP adres in kastje?? Kan soms bellen, gebeld worden slecht en dan weer helemaal…

Begonnen door Marianne

0 25 Jul 2021

AVM Fritz!Repeater 3000; repeater met Mesh.

Mededeling; de review op www.icreatemagazine.nl/review/ (http://www.icreatemagazine.nl/review/ over deze nieuwe wifi-repeater is lovend. --…

Begonnen door ben kapteijns

0 17 Aug 2019

Satelliet verbinding - dalende prijzen en beter aanbod

Nu 4G een serieuze optie is voor velen van ons op afgelegen lokaties, vond ik het tijd geworden onze satelliet verbinding te heroverwegen.…

Begonnen door Thade

0 22 Aug 2018

ongewenste berichten

Beste leden, Ik gebruik firefox thunderbird voor mail berichten. Er komen ongelooflijk veel ongewenste berichten binnen. Ik probeer dat te…

Begonnen door Jan Denissen

1 15 Jan 2018
Antwoord van Wouter van Zuilekom

nederlands IP nummer downloade

Beste techneuten, Het gebeurd mij steeds vaker dat ik via 'uitzending gemist' de boodschap krijg dat deze op mijn locatie niet is te ontvan…

Begonnen door Jan Denissen

11 13 Jan 2018
Antwoord van Victor

Sosh bereikbaarheid

Wie weet hoe je contact op kunt nemen met Sosh. Mijn recente erviaring met Sosh is een regelrechte ramp. Zgn. appels illimités en France e…

Begonnen door Willem van Oosten

2 6 Okt 2017
Antwoord van Willem van Oosten

verzenden van mail met bijlagen

Beste leden, In de laatste maanden heb ik enkele mails met bijlagen verzonden met windows live mail. De ontvanger krijgt vele malen, ongeve…

Begonnen door Jan Denissen

3 24 Apr 2017
Antwoord van Jan Denissen

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden