Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Fre@ (207)

Discussies waarop is gereageerd (35) Antwoorden Recente activiteiten

"Ook geen sprinkhane, Victor? Die vreten bij ons ook nogal eens het e.e.a. aan blader…"

Fre@ heeft 29 Jul 2014 gereageerd op De behangersbij

6 29 Jul 2014
Antwoord van Ada

"Ik 'weet' dat wij mensen niet alléén staan in het terugbrengen van balans op en in d…"

Fre@ heeft 20 Feb 2014 gereageerd op Bijendodende pesticiden min of meer verboden (voorlopig) ...

15 20 Feb 2014
Antwoord van Ada

"Kwam het laatst - heel recent eigenlijk, 1 of 2 dagen geleden - op t.v.? Volgens mij…"

Fre@ heeft 20 Feb 2014 gereageerd op Bijendodende pesticiden min of meer verboden (voorlopig) ...

15 20 Feb 2014
Antwoord van Ada

"Nog vrij recent kwam uit Amerika het bericht dat uit onderzoek gebleken is dat neoni…"

Fre@ heeft 13 Feb 2014 gereageerd op Bijendodende pesticiden min of meer verboden (voorlopig) ...

15 20 Feb 2014
Antwoord van Ada

"Tom, wat zou er gebeuren met een bijenvolk als je die gewoon een kast geeft en er ve…"

Fre@ heeft 17 Okt 2013 gereageerd op Steeds minder Imkers in Frankrijk

7 19 Okt 2013
Antwoord van Ada

"Jeetje Tom, dat is erg zorgelijk! Wat gebeurt er dan met al die bijenkasten? Waar ga…"

Fre@ heeft 17 Okt 2013 gereageerd op Steeds minder Imkers in Frankrijk

7 19 Okt 2013
Antwoord van Ada

"Da's waar: ik sluit mijn ogen er niet voor. Integendeel zelfs, ik heb ze meer wagenw…"

Fre@ heeft 30 Jul 2013 gereageerd op Wetenschapper hebben ontdekt waarom de bijen massal sterven

7 30 Jul 2013
Antwoord van Fre@

"@Bram, dank voor deze exra info. Blijkt maar weer hoe ongenuanceerd mensen denken. E…"

Fre@ heeft 30 Jul 2013 gereageerd op Wetenschapper hebben ontdekt waarom de bijen massal sterven

7 30 Jul 2013
Antwoord van Fre@

"Geen wonder dat mensen, die al die gewassen eten, ook zo ziek aan het worden zijn!"

Fre@ heeft 29 Jul 2013 gereageerd op Wetenschapper hebben ontdekt waarom de bijen massal sterven

7 30 Jul 2013
Antwoord van Fre@

"Martine, je hebt gelijk. Ook ik vind NL een vies land. Voorheen waren Brabant en Lim…"

Fre@ heeft 7 Mei 2013 gereageerd op EPA aangeklaagd voor het verdwijnen van bijen

11 7 Mei 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden