Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Fre@ (207)

Discussies waarop is gereageerd (35) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik ontdek meer en meer dat mensen, die emotioneel gevoelig zijn voor sferen e.d., du…"

Fre@ heeft 7 Mei 2013 gereageerd op EPA aangeklaagd voor het verdwijnen van bijen

11 7 Mei 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Helemaal mee eens, Tom. Ik teken direct voor een dergelijk besluit/petitie/voorstel!…"

Fre@ heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Bayer wil via de rechter publicatie studies bijengif tegenhouden

8 16 Apr 2013
Antwoord van Fre@

"De echtheid van de resultaten van die studies hangt volledig af van de integriteit v…"

Fre@ heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Bayer wil via de rechter publicatie studies bijengif tegenhouden

8 16 Apr 2013
Antwoord van Fre@

"Fantastische ontwikkeling! En nu maar hopen dat de voedselwaakhonden scherp blijven…"

Fre@ heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Lobby door Syngenta, Bayer en de tegenreacties van de consument.

2 16 Apr 2013
Antwoord van Fre@

"Inderdaad erg zorgelijk, mag ik wel zeggen. Gelukkig zit ik hier in de Provence een…"

Fre@ heeft 5 Apr 2013 gereageerd op Het begin van een nieuw bijen – seizoen

9 13 Jun 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Dit is inderdaad de gangbare manier om met eigenbelang om te gaan: tegen alle ethiek…"

Fre@ heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op Bayer wil via de rechter publicatie studies bijengif tegenhouden

8 16 Apr 2013
Antwoord van Fre@

"Goeiemorgen Tom, zo te zien aan je reactietijd, ben je nog diep in de nacht wakker g…"

Fre@ heeft 24 Mrt 2013 gereageerd op Nosema

3 24 Mrt 2013
Antwoord van Fre@

"Uit ervaring weet ik dat Natrium Bicarbonaat een perfect middel is tegen bacteriën,…"

Fre@ heeft 23 Mrt 2013 gereageerd op Nosema

3 24 Mrt 2013
Antwoord van Fre@

"Vergat nog te vermelden dat je aan de bedrijven vooraf eerst kunt vragen of ze ook n…"

Fre@ heeft 17 Mrt 2013 gereageerd op Bijengif kan hiv-virus doden

34 18 Mrt 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Tom, kijk eens via deze link Orthica 400 . Die geeft verschillende adressen aan waar…"

Fre@ heeft 17 Mrt 2013 gereageerd op Bijengif kan hiv-virus doden

34 18 Mrt 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden