Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Timo Breumelhof (23)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Of Photoshop of Illustrator? ;-) "

Timo Breumelhof heeft 22 Sept 2015 gereageerd op Adobe op i pad

4 22 Sept 2015
Antwoord van Rein

"Dan gebruikt ze dus de verkeerde poort zo te zien.. :-) "

Timo Breumelhof heeft 28 Aug 2015 gereageerd op Mijn laptop ontvangt geen mails tegelijkertijd met mijn bureaucomputer.

5 25 Sept 2015
Antwoord van Brittany

"Er is een nieuwe extensie voor Firefox (door Mozilla gemaakt) die een interessant in…"

Timo Breumelhof heeft 28 Aug 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Het kan zijn dat Free geen Imap ondersteunt?In dat geval komt er niks binnen.Soms mo…"

Timo Breumelhof heeft 28 Aug 2015 gereageerd op Mijn laptop ontvangt geen mails tegelijkertijd met mijn bureaucomputer.

5 25 Sept 2015
Antwoord van Brittany

"Volgens mij valt het wel mee in Europa, zeker t.o.v. de USA.In NL kan de overheid ec…"

Timo Breumelhof heeft 22 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"TOR is eigenlijk ook meer bedoeld om je voor de overheid te verbergen. Voor het gevr…"

Timo Breumelhof heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Precies wat "stayinvisible" toont is onafhankelijk van de verbinding.Logisch want ee…"

Timo Breumelhof heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Als ze het echt slim aanpakken helpt alleen een ander device op een ander ipadres.Ma…"

Timo Breumelhof heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Hier is een aardig overzicht wat "ze" van via je browser kunnen detecteren: http://w…"

Timo Breumelhof heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Tsja.. dat blijft lastig. Die marketing jongens doen alles om een paar euro extra te…"

Timo Breumelhof heeft 13 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden