Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

Weergaven: 2391

Berichten in deze discussie

is helaas al jaren gaan hemelen.

Dat kan wel zijn om de kas te spekken; ik ga zeer weinig naar de dierenarts, mijn dieren zijn meestal goed gezond en ik doe niet direct wat zij vertellen. Heb in mijn jeugd veel de veearts op het platte land geholpen (hij was mijn buurman)bij de koeien ,paarden, varkens  en ander vee  en daar nog veel aan over gehouden. Het is allemaal heel betrekkelijk. Gr marielle 

Ja dat klopt wel dat optillen van kleine hondjes is een probleem. Mijn honden vinden dat bijvoorbeeld heel raar en het riep als reactie op.....die hond moet op de grond!!!...... en dus sprongen ze tegen het baasje op, die daardoor weer meer in paniek raakte enzovoorts....enzovoorts. In het dorp hier lopen drie Yorkshires ook van die kleine 'eenhapscrackers'. Maar een van die twee het absoluut voor het zeggen en winden de braird en andere grote honden om haar kleine pootje. Er is al die jaren nooit iets gebeurd behalve dan dat een Yorkshire een pad (crapaud) had opgegeten....en toen waren er nog maar twee

Rustig laten lopen dat kleine grut Gerard d'Olivat

volledig mee eens! Ze kunnen echt goed van zich afbijten (niet letterlijk dus)

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden