Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Weergaven: 1002

Berichten in deze discussie

Mijn honden moesten wel in pension i.v.m.ziekenhuisopname en een oppas kan je niet zo snel regelen,overigens zij hebben het in hun pension heerlijk mogen de grootste tijd van de dag buiten spelen hebben geen stress ze zijn blij als ze de eigenaar zien ,ze komen ook daar vandaan .Ik weet wel dat is niet in ieder pension zo is moet wel 1 1/2 uur rijden maar ik heb dat er graag voor over.Hoe heet het in het Frans een titer bepaling kan ik het navragen aan mijn dierenarts

Volgens mij is het sinds kort ook toegestaan om een bewijs van titerbepaling te laten zien bij het pension, in plaats van de daadwerkelijke vaccinatie. In Nederland althans.

Ik vond dit interessante stukje:
Il n'y a aucune standardisation des protocoles de vaccination comme en médecine. Chacun peut vacciner selon ses convictions personnelles ou sa stratégie commerciale51.

http://www.b-a-r-f.com/Vaccinations/vaccinationscharlesdanten.html

Ik denk,dat je het in het engels kan vragen/uitleggen aan de DA "antibody titers for determining revaccination" of zelf vertalen in het frans(titer zal wel titer heten alleen anders uigesproken)

Bij mij is iedereen tot 10 jaar ieder jaar ingeënt, daarna stop ik ermee; Ze hebben dan genoeg "anticorps"

voor het pension maakt de dierenarts een papier met een contra-indication. Daar heeft nog nooit iemand wat van gezegd. Maar ik neem ze niet mee als ik naar Nederland ga. Soms laat ik ze thuis met een oppas, maar.... ik zeg altijd "garde bien la maison" en ja, dan willen ze niet naar buiten want ze moeten het huis bewaken;-) Soms gaan ze naar iemand die lid is van "Gardi Canin". Ze vinden dat heerlijk, want ze zijn op vankantie; Gardi-Canin is erg serieus: De honden zijn zelfs verzekerd. Ik wil ook wel eens een keer "voor elkaar" proberen. Heeft iemand daar ervaring mee? 

In de US zeggen ze dat de rabies vaccin 6 jaar werkt! Ik ent mijn honden de 1e 3 jaar daarna niet meer, alleen rabies een keer in de 3 jaar, als ze mij gaan naar buitenland, anders niet. Is ook in frankrijk een keer in de 3 jaar. Ik dacht dat het 2 jaar geleden ook in Frankrijk aangepast is om de 3 jaar.

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden