Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Waar adverteren gites/ camping houders allemaal.

Zijn er gratis advertenties op internet beschikbaar.

Ik adverteer bijvoorbeeld op gites.nl/fr

En gebruik diverse webrings. En omdat ik golfsurfer en actief fietser ben zet ik weleens wat op Fora.

Ook heb ik een facebook en twitteraccount en houdt de site natuurlijk redelijk up to date.

 

 

Weergaven: 2081

Berichten in deze discussie

Beste verhuurders,

www.vakantiehuis-frankrijk.nl is ook een goede optie. Niet gratis. Het kost 87 euro per jaar. Ze bestaan al een jaar of 12 en hebben veel bezoekers. Ook veel verhuurders. Er staan er meer dan 1.000 op!

Er zijn veel sites waarop de vakantiehuizen van vakantiehuis-frankrijk.nl worden aangeboden zoals www.vakfrank.nl en www.lastminutesfrankrijk.nl 

Beste,

wij hebben een nieuw platform, om uw wegpagina online te maken en een online reserveringssyteem en natuurlijk een online betaalsysteem zodat u bij reservatie direct een aanbetaling kan vragen en laten betalen

wij straten op dit moment op en hebben voor de 50 eersten een gratis website voor de eerste 12 maanden...
wij zelf helpen u graag om een en ander voor u om het o,line te krijgen...  dit geheel gratis...

mvg

campgite.eu

 

Leuk hoor.

Je mag ons er opzetten hoor. Even persoonlijk. info@titulipe.com

www.vakantiehuis-frankrijk.nl is niet gratis maar loopt nog steeds heel erg goed.

Er wordt overgeschakeld naar een nieuwe layout waardoor het voor een huurder gemakkelijker wordt om een huis te vinden dat aan de specifieke eisen van de huurder voldoet.

Op www.vakantiehuis-frankrijk.nl/huur/ staat de algemene zoekpagina.

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden