NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

U dient in te loggen om alle menu-opties te kunnen zien

en bij iedere succesvolle transactie helpt u Nederlanders.fr ook een beetje

Hallo Esther,

Sinds enige tijd ben ik lid van Nederlanders.fr , maar ik ben nog niet goed op de hoogte van de wijze waarop ik reacties kan plaatsen,  of antwoorden op reacties aan mij. Vandaar dat dit je misschien niet op de juiste manier bereikt.

Jouw interesse in 'Les treize desserts' deel ik. Ik heb er zelfs een artikel over gepubliceerd in het Magazine van de Nederlandse Club aan de Côte d'Azur. Mocht je in die materie nog geïnteresseerd zijn, dan stuur ik het je wel via e-mail. Misschien kan het hier ook wel. Ik zal het in ieder geval proberen. Zo niet, dan graag je e-mailadres.

Groet,

Thieu Creemers.Frans%20taaleigen%20hfdst.13.doc

Weergaven: 216

Berichten in deze discussie

Dag Thieu,

Ik zou jouw artikel graag willen ontvangen.

Mijn emailadres: wimbalvers@gmail.com

D'avance merci !

Amitités

Wim

Hallo Guy,

Graag stuur ik je mijn artikel. Wel moet je weten dat het deel uitmaakt van een serie artikelen die allemaal op hun beurt, weer onderdeel uitmaken van "Frans taaleigen en Nederlandstaligen", oorspronkelijk geschreven voor Nederlanders die lid zijn van de Nederlandse Club aan de Côte d'Azur.

Groet,

Thieu.

Bijlagen:

Bonjour Thieu,

Merci pour l'envoi de ton article. Vraiment intéressant !

Ce serait un grand plaisir de pouvoir lire tous tes articles sur la connaissance de la langue

française des personnes néerlandophones.

Amitiés

Wim

Hallo Thieu,

Wat leuk dat je op mijn berichtje over les treize desserts reageert. Volgens mij kan ik jouw artikel al openen want deze staat hieronder in jouw reactie aan Guy. Hartelijk dank!

Je kunt trouwens mensen benaderen door op de foto te klikken van diegene.  Dan ontvangt diegene de berichten rechtstreeks in haar/zijn postvak.

Maar aangezien ik deze rubriek best regelmatig bekijken, is het bij deze wel goed gekomen.

We wonen nu tijdelijk in NL maar we willen heel graag dit jaar weer terug naar de Provence. We hebben er 5 jaar gewoond en nu is het wel weer te combineren met onze werkzaamheden.

Ons geliefde gebied Comtat Venaissin in de Vaucluse gaan we morgen weer bezoeken. Lekker een paar dagen rondkijken en sfeer proeven, want we missen het gewoon te veel.

Bonne journée et amicalement,

Esther

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ...