NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

De winter met zijn afstervende natuur

Kaki boom(genomen op 11-2-2014)

Weergaven: 219

Berichten in deze discussie

Hallo Jos,

Wat een prachtige foto heb je geplaatst. De natuur in wintertooi die zich, na een rusttijd, opmaakt om in het  voorjaar weer voluit te gaan.

Dan moet deze boom eerst nog zijn oude vruchten kunnen loslaten. Maar ja, loslaten is soms moeilijk!

Misschien ook een goed idee om met ons fotothema "winter" mee te doen. Je hebt vast nog wel meer in petto.

Jeannette

Hoi Jeannette.

Bedankt voor je reactie.

De bedoeling van deze foto was dat deze in het winterthema geplaatst zou worden, maar schijnbaar heb ik iets fout gedaan. Ik heb 2 foto's geplaatst met als thema "" De winter als rustpunt tussen de seizoenen"

Ik hoop dat de tweede foto wel op de juiste plaats terecht is gekomen.

Jos

Sorry Jos, maar de tweede foto is ook niet op de goede plek terecht gekomen. Ach, het leven is moeilijk. Als je het kopje thema-foto's aanklikt zit je in het goede item. Ik had hem al wel gezien hoor, de foto met de bloemen (mooi) maar ik wist niet wat jouw plan was. Hopelijk gaat het nu lukken, als je nog vragen hebt, altijd goed.

Groetje,

Jeannette

Hoi Jeannette.

Het is mij helaas niet duidelijk hoe het zou moet.

Kan Frans deze nog verplaatsen  ?

Groetjes

Jos

Jos, ik heb er even over nagedacht. De foto's kun je wel laten staan. Als wij gezamenlijk een keus gaan maken, verwijs ik ze wel naar jouw foto's. De "winnende" foto moet dan alsnog toegevoegd worden bij "alle foto's", zodat deze op de voorpagina geplaatst kan worden.

Groet, Jeannette

Hoi Jeannete en Jos, Ik dacht met copy&paste kom je een eind in het leven.. dus heb het even geprobeerd en jawel. Ik kon maar 1 foto van Jos vinden. De truc is dat je pas kunt "plakken" als je een paar keer op enter gedrukt hebt. En dan het teveel aan witte bovenruimte (van enter enter) weer weg halen met backspace. Sorry als het ongepast was, Jos, maar ik was even aan het knutselen en hop.. het ging! Groet, Lena.

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0