NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

De redactie heeft besloten om dit iedere maand te herhalen met telkens een ander thema. Het ligt voor de hand om voor maart het thema “voorjaar” te kiezen maar de redactie wil dat iets breder zien.

Maart is de maand waarin de dagen gaan lengen. Aan het einde van de maand gaan we zelfs over naar de zomertijd. Fotografie gaat vooral over licht en dat is een uitgelezen kans om daar eens goed naar te kijken.

Dus het thema voor deze maand zal zijn “Voorjaarslicht”.

Ter ondersteuning enkele voorbeelden: Het licht in de natuur, de eerste zonnestralen op een terras, wapperend wasgoed in de zon, enzovoort.

De bedoeling is dat, niet alleen de Fotografie-groep maar, ALLE leden van ‘Nederlanders.Fr’ meedoen.

Wij hopen dan ook dat u enthousiast raakt en er op uittrekt om onze site op te vrolijken met mooie Frankrijk-foto’s en………. uw voorjaarsinspiratie.

Eventuele vragen kunt u in de groep “Fotografie” stellen of via de Contact-pagina van Nederlanders.Fr.

De redactie

Meedoen:

1. Ga naar: Hoofdmenu van Nederlanders.Fr > "Multimedia" > “Foto’s

2. [+Toevoegen]-knop aanklikken om foto’s te uploaden (u moet ingelogd zijn)

3. Wanneer u de foto gekozen hebt, kunt u in het bovenste tekstvakje het thema van de maand met uw fototitel plaatsen (in dit geval bijvoorbeeld “Voorjaarslicht: zonnestraal”).

De foto’s die u upload kunt u terugvinden op “Foto’s” en op uw “Profielpagina

Aan het einde van de maand zal er weer een keuze worden gemaakt dat in de schijnwerpers komt te staan op de Hoofdpagina.

PS: Leden van de groep “Fotografie” kunnen foto’s toevoegen en bespreken in de groepsforum. Alleen de foto’s die toegevoegd zijn op de “Foto’s” pagina komen in aanmerking voor het maand-thema en eventuele winnaarsroem in de schijnwerpers op de Hoofdpagina!

Weergaven: 274

Berichten in deze discussie

Ik heb een technische vraag, hoe kan ik de titel van een foto veranderen? In dit geval "Voorjaar" in "Voorjaarslicht". Ik heb vroeger wel eens een foto geplaatst en kon die wijzigen en later weghalen, maar ik weet niet meer hoe.

In elk geval een leuk initiatief.

Inloggen > ge naar foto > opties > gegevens bewerken.

Gelukt?

Ja ik heb het gevonden, de lijst onder "Opties" werkt niet met Internet Explorer, maar met Chrome wel. Had ik aan moeten denken, is op andere sites ook zo. Bedankt.

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0