NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

Hé fotografie-clubleden,

Wat denken jullie ervan om maandelijks een foto-thema aan alle leden van Nederlanders.Fr voor te stellen?

Een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad, toch?

Begin maandelijks in deze groep een discussie om te bepalen wat het thema zal zijn voor de komende maand en plaats vervolgens een aankondiging op de hoofdpagina!

Franse auto's, bloemen, het weer, .... jullie kunnen vast allerlei leuke thema's verzinen!

Kijk uit naar juliie reactie,

Frans

Weergaven: 1180

Berichten in deze discussie

Hoi Wilma,

Als ik bij de foto's kijk zie ik dat jij een foto van het thema winter hebt toegevoegd (op de pagina algemene foto's). Dat is de foto met de weg met bomen en sneeuw. Als je deze foto's op dezelfde manier plaatst dan komt het allemaal goed. Want het voordeel daarvan is dat deze alleen van daaruit geplaatst kan worden op de voorpagina. Wel dus het thema winter aangeven. Het zijn overigens prachtige foto's die je gemaakt hebt, zeer de moeite waard.

Succes, het gaat lukken!!!!!

Groetje Jeannette

Et voila, ik heb me gehouden bij deze winter. Grijs en nat. Deze heb ik gemaakt tijdens een wandeling door ons dorp. Ik had een objectief mee die ik eigenlijk nooit gebruik en zo dwing ik mezelf af en toe ermee te werken :-)

Bijlagen:
is de foto te zien eigenlijk?

Dag Claudine,

De foto moet geplaatst worden via de bovenbalk: Op MULTIMEDIA klikken, dan foto's aanklikken en dan foto toevoegen. Als de foto is toegevoegd kun je het thema Winter aangeven. Jouw foto is dan geplaatst bij alle foto's.

Dat is ook de bedoeling, want dan kan er een keus gemaakt worden.

Groet, Jeannette

Hallo allemaal,

Hopelijk staan jullie weer in de startblokken om mee te doen met het thema van de maand maart n.m. "voorjaarslicht". Je laten inspireren door wat licht met de omgeving doet, is een uitdaging die je op een 'andere manier' leert kijken!

Er zijn al enkele deelnemers die een foto hebben ingezonden.

Succes,

Groetje, Jeannette

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0