Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Victor (129)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"In verschillende landen zijn boekjes uitgegeven die zaken eenvoudig uitleggen. In Ne…"

Victor heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Ik ben het met je eens! Maar waar maak je uit op dat ik het tegendeel beoogd zou heb…"

Victor heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Ines, Dan moet je eerst inloggen en op mijn foto clicken en mij als e-vriend uitnodi…"

Victor heeft 23 Mei 2013 gereageerd op De subjonctif wordt vaak slecht uitgelegd.

12 30 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Ik heb zelf het antwoord gevonden! Er zijn uitdrukkingen die het gebruik van de subj…"

Victor heeft 15 Mei 2013 gereageerd op Voorrang passé simple over subjonctif in geschreven tekst?

1 15 Mei 2013
Antwoord van Victor

"Hallo Jeroen, Met de "Imperfect" bedoel je waarschijnlijk de imparfait. Voor een uit…"

Victor heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Gebruik Passé composé en Imperfect

2 15 Mei 2013
Antwoord van Jeroen

"Hallo Brittany, Ik had om een voorbeeld met de indicatief gevraagd. Die kwam ik eind…"

Victor heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Subjonctif of Indicatif?

13 3 Jun 2013
Antwoord van Victor

"Ik ben er eindelijk uit! Na "en supposant que" is de subjonctif verplicht. Na "bien…"

Victor heeft 5 Mei 2013 gereageerd op Subjonctif of Indicatif?

13 3 Jun 2013
Antwoord van Victor

"Bernu en Ada, bedankt! Ik heb nog wat verder nagedacht over het subjonctief gehalte…"

Victor heeft 24 Apr 2013 gereageerd op Doodvallen

4 8 Mei 2013
Antwoord van evelien hiltermann

"Hallo Ada, Een verbindingsteken vanwege de uitspraak zou plausibel zijn, ware het ni…"

Victor heeft 2 Mrt 2013 gereageerd op Vreemde lettertekens

7 3 Mrt 2013
Antwoord van Ada

"Ik heb de zelfde vraag voor " en supposant que". Volgens de leerboeken vereist deze…"

Victor heeft 25 Nov 2012 gereageerd op Subjonctif of Indicatif?

13 3 Jun 2013
Antwoord van Victor

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden