Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Windows 10

Vanaf de eindjaren tachtig maak ik intensief gebruik van computers. De overname van een bedrijf in die jaren noopte mij om me te verdiepen…

Begonnen door Idzo Jansen

9 22 Sept 2015

I pad

Ik heb de laatste tijd als ik aan het surfen ben steeds de mededeling ,moet opnieuw geladen worden hoe komt dit en wat is eraan te doen,b.v…

Begonnen door Marianne

3 17 Sept 2015
Antwoord van Marianne

wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

We hebben er denk ik allemaal last van: als je naar een site gaat  vind je later reclame van die site ergens anders terug.  maar het ergste…

Begonnen door Brittany

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

Frans Stopt

Dag mensen, Ik heb me voor even aangesloten bij deze groep om dit bericht te kunnen plaatsen. maar op de hoofdpagina vind je het bericht va…

Begonnen door Ada

14 28 Jun 2015
Antwoord van Ada

Hulp bij het werken met Windows 8.1 (Tarn-et-Garonne 82000 Montauban)

Ik heb sinds kort (dankzij mijn nieuwe bureau-computer) Windows 8.1 Voordien had ik de oude getrouwe XP.....>> Het lukt mij niet (sne…

Begonnen door Guy

3 23 Jun 2015

Windows 10

Ik kreeg vandaag via Windows de aanbieding om Windows 10 te reserveren voor een gratis download. Weet iemand iets van Windows 10? Ik gebrui…

Begonnen door Ada

18 15 Jun 2015

Onweer en bliksem

In deze dagen waarin er veel onweer is, de volgende tip: Bij naderend onweer: zet je computer uit, zet je modem uit, haal de stekkers uit h…

Begonnen door Wouter van Zuilekom

3 2 Jun 2015

Torrent sites

In de meeste landen en dus ook Frankrijk worden populaire torrentsites regelmatig afgesloten voor gebruikers. Zo ook sinds vandaag kickass.…

Begonnen door Jos Gerdes

13 2 Jun 2015
Antwoord van Victor

Nu jullie er nog zijn!

Binnenkort kunnen we geen hulp meer bij jullie vragen. Tenminste niet meer via deze site??  Dus profiteer ik er nog maar even van; ;-)  Ik…

Begonnen door Brittany

5 26 Mei 2015
Antwoord van Rein

Bel me niet register

Bestaat er in Frankrijk een Bel me niet register en zo ja, waar kan ik dat vinden?Dank, Wouter

Begonnen door Wouter van Zuilekom

2 5 Mei 2015

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden