Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Wouter van Zuilekom (27)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"@Ada Windows 10 wordt de laatste Windowsversie en is geschikt voor veel apparaten. M…"

Wouter van Zuilekom heeft 3 Jun 2015 gereageerd op Windows 10

18 15 Jun 2015

"Op N************************** was ik een gelijksoortig blog begonnen. Dat is nu wel…"

Wouter van Zuilekom heeft 23 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Edward PionneEdward, zoek eerst eens op Google naar wat TOR is, hoe het werkt en do…"

Wouter van Zuilekom heeft 22 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@BrittanyNiemand kan ze dan nog zien behalve je provider."

Wouter van Zuilekom heeft 22 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Brittanny Je provider is verplicht om meel te bewaren, een half jaar. Daar is de ov…"

Wouter van Zuilekom heeft 22 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Privacy op internet bestaat eigenlijk niet, de overheid bespioneert ons allang, same…"

Wouter van Zuilekom heeft 22 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"En om dat helemaal veilig te krijgen moet je cookies en plugins negeren.Zie ook wiki…"

Wouter van Zuilekom heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Brittany @Timo @Daan In elk geval is het nu helder dat noch VPN, noch een 'veilige'…"

Wouter van Zuilekom heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@TimoStayinvisible: waaruit ik dus begrijp dat ook werken met een VPN-verbinding nie…"

Wouter van Zuilekom heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Daan Weet jij hoe ik dat emailadres gebruik?Als ik schrijf dat dat adres speciaal i…"

Wouter van Zuilekom heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden