www.nederlanders.fr

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

Superleuk.

Ik heb een theaterbedrijf en koop vaak kleding voor stukken waar ik dan na afloop van een stuk niets meer mee doe. Je kunt dan denken aan extravagante kostuums, maar ook aan tasjes, hoedjes of een gewone avondjurk.

Deze groep geeft de mogelijkheid voor mijn stukken in te kopen, maar ook om van oudere spullen af te komen.

Wordt vervolgd

Ineke Blom www.theatrecourage.fr

Weergaven: 338

Berichten in deze discussie

geweldig idee!

Ineke wat heb jij een leuk bedrijf !!  Wellicht dat je hier inderdaad eens wat kleding voor speciale dingen vindt. Ik heb eens het appartement moeten leegruimen van een hele oude tante en die had nog van die ouderwetse katoenen onderbroeken en zo met kantjes en schoenen van rond 1930 en al dat soort dingen meer. Ik belde naar de TV en die zeiden dat ze niet geïntereseerd waren. We hebben toen alles op de stoep gezet (in Parijs in het 20e arr.) en binnen 1 uur was alles weg ...

Ik hoop dat je hier je geluk zult vinden voor jouw stukken.

Ik ben grimeur geweest maar doe er nu niets meer mee. Ik heb nog heel veel grime spul liggen van backstage en grimas, maar ook haar voor baarden etc. Misschien heeft iemand interesse? Ik woon in de Cher.

Ik ben zeker geinteresseerd. Is de grime niet over de datum? Ik had ooit diverse grimasspullen waar de schimmel op stond! 

Kun je me een wat uitgebreidere omschrijving geven van de spullen? Mijn mailadres hinke.m.blom@gmail.com Ook belangrijk om te weten: Waar zit je in de cher, is het eventeueel op te sturen, en wat wil je er voor hebben! 

Ik hoef er niets voor te hebben, ik zal kijken welke datum er op staat, het staat bij mij nog ingepakt in dozen omdat ik een half jaar geleden verhuisd ben. De schmink zit in een soort van grote gereedschapskoffer met diverse vakjes. Hier zit ook rouge, oogschaduw,etc. in. Ik probeer je zo snel mogelijk te berichten en stuur je wat foto's toe op je mail dan heb je een idee. Ik woon tussen Sancerre en Pouilly in aan de Loire.

Wij gaan ergens in februari naar NL. Ik kijk even hoe ver het (om)rijden is om langs je te komen. Als dat een mijl op zeven is, dan is verzenden waarschijnlijk handiger. Is het waterschmink of op vet basis?

Bij Vierzon zie ik. Dat is nauwelijks om. 

Wij zitten bijna aan de A77.
Ik heb beiden in de doos zitten.

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden