www.nederlanders.fr

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

Discussies van Lucette Dumont (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Sorry Nathalie, ik zie dat mijn twee vorige boodschappen zeer waarschijnlijk niet do…"

Lucette Dumont heeft 27 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018
Antwoord van Nathalie de Wilde

"Hoi Nathalie, Misschien heb jij geen belangstelling voor mijn voorstel, laat het ajb…"

Lucette Dumont heeft 27 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018

"Bonjour Nathalie, Ik zou graag een persoonlijk bericht naar jou willen sturen, echte…"

Lucette Dumont heeft 24 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018

"Hallo Nathalie, Zelf woon ik in de Vaucluse, Enclave des Papes, vlakbij Grignan, nie…"

Lucette Dumont heeft 21 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018

"Hoi Piet, bonjour, Jouw stukje prosa vind ik grappig en interessant. Mocht je in de…"

Lucette Dumont heeft 17 Feb 2017 gereageerd op

Nu net

"Sorry tweemaal op antwoord gedrukt."

Lucette Dumont heeft 16 Feb 2017 gereageerd op Even voorstellen

5 16 Feb 2017
Antwoord van Lucette Dumont

"Hallo Frank, Bij mijn afscheidborrel, zei ik tegen mijn vrienden, buren, collegae: i…"

Lucette Dumont heeft 16 Feb 2017 gereageerd op Even voorstellen

5 16 Feb 2017

"Leuke gedachte, dank je, Lucette"

Lucette Dumont heeft 14 Feb 2017 gereageerd op Fijne Valentijnsdag.......

2 14 Feb 2017

"Bonjour Frank, Zelf ook op zoek naar nederlandstaligen, ben sinds kort in Enclave de…"

Lucette Dumont heeft 12 Feb 2017 gereageerd op Even voorstellen

5 16 Feb 2017

"Hallo Johanna, Zeker jammer, ik zal vast hier in de buurt en paar leuke mensen gauw…"

Lucette Dumont heeft 20 Jul 2016 gereageerd op Discussie? Meer zoektocht!

3 23 Jul 2016

RSS

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë (beheerder).   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden