Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Lucette Dumont (17)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Bonsoir Sil, ja je kunt mij bereiken via 0033 (0)631660671, vriendelijke groet, Luce…"

Lucette Dumont heeft 17 Dec 2020 gereageerd op Kennismaking met nederlanders in de omgeving van Pau

10 17 Dec 2020
Antwoord van Lucette Dumont

"Bonjour Sil, Ik kan uit je naam niet raden of jij man of vrouw bent. Pau is prachtig…"

Lucette Dumont heeft 17 Dec 2020 gereageerd op Kennismaking met nederlanders in de omgeving van Pau

10 17 Dec 2020
Antwoord van Lucette Dumont

"Bonjour Alberdina, ja je kunt mij treffen op FB, tot lezens, groetjes Ik zal je een…"

Lucette Dumont heeft 22 Nov 2020 gereageerd op Kennismaking met nederlanders in de omgeving van Pau

10 17 Dec 2020
Antwoord van Lucette Dumont

"Hartelijk dank Alberdina, ja jammer, waar ligt Moureze? Het beste met jou, groetjes,…"

Lucette Dumont heeft 21 Nov 2020 gereageerd op Kennismaking met nederlanders in de omgeving van Pau

10 17 Dec 2020
Antwoord van Lucette Dumont

"Hallo Gerdie, Jouw bericht heeft mij aangesproken, helaas wij wonen te ver van elkaa…"

Lucette Dumont heeft 19 Sept 2019 gereageerd op Hallo, kennis maken met andere vrijgezellen in Frankrijk.

11 5 Feb 2020
Antwoord van Fija Joost

"Sorry Nathalie, ik zie dat mijn twee vorige boodschappen zeer waarschijnlijk niet do…"

Lucette Dumont heeft 27 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018
Antwoord van Nathalie de Wilde

"Hoi Nathalie, Misschien heb jij geen belangstelling voor mijn voorstel, laat het ajb…"

Lucette Dumont heeft 27 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018
Antwoord van Nathalie de Wilde

"Bonjour Nathalie, Ik zou graag een persoonlijk bericht naar jou willen sturen, echte…"

Lucette Dumont heeft 24 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018
Antwoord van Nathalie de Wilde

"Hallo Nathalie, Zelf woon ik in de Vaucluse, Enclave des Papes, vlakbij Grignan, nie…"

Lucette Dumont heeft 21 Aug 2018 gereageerd op Vrijgezel(lige) meiden gezocht regio Zuid-Ardèche/Noord-Gard

6 29 Aug 2018
Antwoord van Nathalie de Wilde

"Hoi Piet, bonjour, Jouw stukje prosa vind ik grappig en interessant. Mocht je in de…"

Lucette Dumont heeft 17 Feb 2017 gereageerd op

Nu net

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden