Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Hetti (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Ha Marvas, behalve dat we ver uit elkaar wonen krijg ik weinig informatie over de an…"

Hetti heeft 10 Aug 2020 gereageerd op alleenstaande

18 12 Okt 2020
Antwoord van Olaf maarten van Zijp

"Ha Karin, Zou ook wel een keer op pad willen. Ben nog niet bejaard maar misschien lo…"

Hetti heeft 30 Nov 2017 gereageerd op samen reizen

3 30 Nov 2017
Antwoord van Beerbaum

"Ha Irene, heb jij dit in fb gevonden? Groet, Hettie"

Hetti heeft 14 Feb 2016 gereageerd op nieuwe cite, op FB, Als single in of naar Frankrijk.

17 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Mag het ook ' Als single in en naar Frankrijk' heten.."

Hetti heeft 7 Mrt 2015 gereageerd op Leuke FB pagina voor vertrekkers en singles in France

18 1 Nov 2021
Antwoord van Beerbaum

"Beslist Matty, Ik zit te wachten op die mannen... "

Hetti heeft 30 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Precies Matty wel gezegd (en waar is je uitnodiging?) Moet je dan tot je dood je bli…"

Hetti heeft 26 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Kom op Bram, niet zo somber over al die stille anderen.  Kijken vast de kat uitboom …"

Hetti heeft 23 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Ha  Bram en alle anderen,  Toen ik vorige week de vrijgezellen leden begon te tellen…"

Hetti heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden