Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Hallo iedereen!

Mijn naam is nathalie de Wilde, ik ben 42 jaar, woon in de Ardèche en ben sinds december vrijgezel. Ik vroeg me af of er dames zijn van rond mijn leeftijd die ook in dezelfde streek wonen en het leuk zouden vinden om zo nu en dan eens iets leuks te doen, avondje stappen, concertje, terrasje, wandelen, maakt niet zoveel uit, gewoon een gezellig meiden momentje zeg maar. Ik ken niet zoveel vrijgezelle vrouwen in de buurt en alleen op stap gaan is natuurlijk ook niet altijd alles. Bovendien lijkt het me ook wel weer eens leuk om lekker in het nederlands te kunnen kleppen ;) . Ben benieuwd naar jullie reacties! 

Veel groetjes

Nathalie

Weergaven: 381

Berichten in deze discussie

Hallo Nathalie, Zelf woon ik in de Vaucluse, Enclave des Papes, vlakbij Grignan, niet ver van de Ardèche. Ben wel ietjse ouder dan jij, echter heb veel belangstelling voor een heleboel zaken, kunst, literatuur, etc. Spreek frans als oorspronkelijke française, heb ruim 27 jaar in NL gewoond, gewerkt enz. Gaf franse les bij Alliance Française. Interesse? Ik zie je bericht graag tegemoet, groetjes, Lucette

Bonsoir Lucette,

Bedankt voor je antwoord! Leeftijd maakt uiteraard niks uit, wil gewoon graag kennis maken met leuke (vrijgezelle) vrouwen die het leuk vinden om af en toe iets leuks te doen, of het nou iets cultureels is of iets anders gezelligs. Misschien kunnen we idd eens afspreken! Mocht je nog dames kennen die het leuk zouden vinden om samen eens iets te ondernemen, van harte welkom natuurlijk. Tot horens! groetjes Nathalie

Sorry Nathalie, ik zie dat mijn twee vorige boodschappen zeer waarschijnlijk niet door gezonden zijn geweest, ik hoor het wel, groetjes, Lucette

Bonjour Nathalie, Ik zou graag een persoonlijk bericht naar jou willen sturen, echter wil ik niet mijn e-mail adres of telefoonnummer publiek melden, hoe kunnen wij verder met elkaar privé communiceren? Fijne dag, groetjes, Lucette

Hoi Nathalie, Misschien heb jij geen belangstelling voor mijn voorstel, laat het ajb even weten, alvast mijn dank en veel sukses met het vinden van gezellige, vrije meiden, vriendelijke groet, Lucette.

Dag Lucette, sorry voor mn late antwoord, heb niet veel op internet gezeten de afgelopen tijd ivm tijdgebrek...Ook ik wil niet publiek email of tel.nr. melden, maar we kunnen elkaar een privé bericht sturen via deze site als we vrienden worden. Daarna kunnen we gegevens uitwisselen. Ik zal je een vriendschaps verzoek sturen! Veel groetjes Nathalie

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden