Hoi, we zijn 2 jaar geleden naar NL verhuisd. Mijn paard is hier bij mij en goed verhuisd door Maarten (Drenthe). Het is raar in NL en ik wen er niet aan behalve dat het fijn is dichtbij familie te zijn en je eigen taal weer te spreken.
Waar wonen jullie?
jullie hebben ook paarden?
FIjne avond en warme groet,
Lia
19 Apr
Kunt u meer informatie geven over de woning die u aanbiedt?
30 Apr
Nee nog niet…….
14 uur geleden
Annuleren
Vera
Hoi, we zijn 2 jaar geleden naar NL verhuisd. Mijn paard is hier bij mij en goed verhuisd door Maarten (Drenthe). Het is raar in NL en ik wen er niet aan behalve dat het fijn is dichtbij familie te zijn en je eigen taal weer te spreken.
Waar wonen jullie?
jullie hebben ook paarden?
FIjne avond en warme groet,
Lia
19 Apr
Elly Florax
Kunt u meer informatie geven over de woning die u aanbiedt?
30 Apr
Elly Florax
Nee nog niet…….
14 uur geleden