Loenders A

Profile Information:

Hoe hoop je je voordeel te doen met deze aanmelding? Wat verwacht je van je aanmelding op dit forum?
Contacten!’

Comment Wall:

Load Previous Comments
  • Vera

    Hoi, we zijn 2 jaar geleden naar NL verhuisd. Mijn paard is hier bij mij en goed verhuisd door Maarten (Drenthe). Het is raar in NL en ik wen er niet aan behalve dat het fijn is dichtbij familie te zijn en je eigen taal weer te spreken.

    Waar wonen jullie?

    jullie hebben ook paarden?

    FIjne avond en warme groet,

    Lia

  • Elly Florax

    Kunt u meer informatie geven over de woning die u aanbiedt?

  • Elly Florax

    Nee nog niet…….