Johan O. heeft gereageerd op blogbijdrage Never a dull moment met datafraude van Johan O.
"@Jeannette, nog even wat extra info: De dame in kwestie claimt microbiologe te zijn, heeft golven met chloor in de septic tank gedumpt (vastgesteld door de huissier) , dus nu leeggepompt, beschuldigt…"
1 uur geleden
Johan O. heeft gereageerd op blogbijdrage Never a dull moment met datafraude van Johan O.
"@Jeannette, dank voor de reactie. Sorry dat ik nu pas tijd heb om te reageren. Er spelen nog wel wat meer zaken, de claim ligt net onder de € 5000,00 en de ex-huurders zijn een Engels echtpaar…"
2 uur geleden
Leo Beerends heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@Jako, oke laten we het hierbij houden, jij hebt er verstand van en ik niet, Dat is helemaal niet erg."
2 uur geleden
Jako heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@Leo: in 1980 bedroeg het BBP van Nederland nog geen 200 miljard dollar. In 2025 was dat 1300 miljard dollar. Al dat geld stroomt door de banken. Aan die zakelijke klanten verdienen banken hun geld,…"
2 uur geleden
Leo Beerends heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@JakoOk ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt maar....In 1980 hadden alle banken in Nederland totaal 4 miljard GULDEN netto winst. Nu heeft de alleen de ing 2 miljard netto winst per kwartaal.…"
15 uur geleden
Leo Beerends heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@Guy, sorry wat een slordige fout!!"
15 uur geleden
Jako heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@Leo: in de vorige eeuw was het helemaal niet gratis. Het leek gratis. Een overboeking duurde drie dagen. Op dag 1 de afschrijving en altijd vóór een eventuele bijschrijving. Daardoor…"
17 uur geleden
Guy heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"Alweer met alle respect beste Leo al of niet met een @je ervoor of zo . . . . maar om elk misverstand uit de monde te helpen . . . ik ben niet Gay hoor Leo :-} "
17 uur geleden
Leo Beerends heeft gereageerd op blogbijdrage Bank van Leo Beerends
"@GayBizar dat banken zoveel rekenen. In de vorige eeuw was alles nog gratis to het verzenden van overboekingen toe. Nu moet je al eht werk zelf doen en moet je er nog voor betalen ook. De bank…"
18 uur geleden
Jeannette heeft gereageerd op blogbijdrage Vraag mbt ziektekosten van eva mulder
"Eva schrijft dat ze verdragsgerechtigde is, er is geen reden hieraan te twijfelen …"
19 uur geleden