Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Matty Willigenburg (32)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Wat een leuke service! Helpt het als eigenaren van Chambres en gites sowieso af en t…"

Matty Willigenburg heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Groep op Facebook van Nederlandstalige vakantie verblijven in Frankrijk

5 18 Jun 2013
Antwoord van Matty Willigenburg

"En hoe kan ik lid worden van die groep? Geen idee hoe dat werkt!"

Matty Willigenburg heeft 16 Jun 2013 gereageerd op Groep op Facebook van Nederlandstalige vakantie verblijven in Frankrijk

5 18 Jun 2013
Antwoord van Matty Willigenburg

"Als ik het goed begrijp hebben die gites nu geen aparte ingang? Dan wordt het gezien…"

Matty Willigenburg heeft 20 Okt 2010 gereageerd op kan 5 gites in één gebouw met meer dan 15 slaapplaatsen vrijgesteld zijn van veiligheideisen ERP?

4 20 Okt 2010
Antwoord van Roos

"@rudolf en rené, dat geldt precies zo voor le Tuilier. (www.letuilier.com) Mijn doel…"

Matty Willigenburg heeft 8 Jul 2010 gereageerd op Wie verhuurt hondvriendelijk gites

35 26 Sept 2012

"Op Le Tuilier is er niets omheind (2.5 ha), maar dat is ook niet nodig. Volledige vr…"

Matty Willigenburg heeft 8 Jul 2010 gereageerd op Wie verhuurt hondvriendelijk gites

35 26 Sept 2012

"Bij mij in Le Tuilier zijn honden van harte welkom. Eén per gite (ik heb er vier) en…"

Matty Willigenburg heeft 7 Jul 2010 gereageerd op Wie verhuurt hondvriendelijk gites

35 26 Sept 2012

"Hallo Tim, In de Luberon bezit ik een17de eeuwse boerderij met vier appartementen di…"

Matty Willigenburg heeft 23 Jun 2010 gereageerd op Rondje Frankrijk

8 21 Mrt 2011
Antwoord van Tim en Mirjam, La Tourelle

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden