Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Miranda de Winter (15)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Ha nou dan heb ik precies de goede voor me. Leuk. Nou fijn dat je ons bedrijf heb do…"

Miranda de Winter heeft 28 Jul 2012 gereageerd op Nieuwe nederlandse bewoners in de Cantal

7 28 Jul 2012
Antwoord van Miranda de Winter

"Hallo Hannie, Zeg wat leuk. Reed u dan toevallig in de fiat panda?? Da"

Miranda de Winter heeft 28 Jul 2012 gereageerd op Nieuwe nederlandse bewoners in de Cantal

7 28 Jul 2012
Antwoord van Miranda de Winter

"Wat een ontzettend leuk stuk! Ik woon hier nu iets langer dan 2 maanden, ons bedrijf…"

Miranda de Winter heeft 9 Jul 2012 gereageerd op Ons verhaal van Vertrek naar Frankrijk

3 28 Apr 2022
Antwoord van Wim en Toon

"Wat klinkt dat als een prachtige samenwerking tussen jullie en plaatselijke bevolkin…"

Miranda de Winter heeft 19 Mrt 2012 gereageerd op Wat maakt de Auvergne nou zo leuk ?

19 13 Jun 2023
Antwoord van Marjan Huijskamp

"Wat een mooi verhaal! Wat kan een leven dan opeens anders lopen he? Bij ons gaat het…"

Miranda de Winter heeft 19 Mrt 2012 gereageerd op Wat maakt de Auvergne nou zo leuk ?

19 13 Jun 2023
Antwoord van Marjan Huijskamp

"Hoi Robert!   Nou wij moeten natuurlijk nog ondervinden of alles daadwerkelijk zo fi…"

Miranda de Winter heeft 19 Mrt 2012 gereageerd op Wat maakt de Auvergne nou zo leuk ?

19 13 Jun 2023
Antwoord van Marjan Huijskamp

"Hoi Tascha en Henri,   Maurs, nou dat is idd om het hoekie, zeg maar :-) Wij hebben…"

Miranda de Winter heeft 23 Feb 2012 gereageerd op Nieuwe nederlandse bewoners in de Cantal

7 28 Jul 2012
Antwoord van Miranda de Winter

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden