Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Martine (73)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"kassa voor de farmaceutische industrie bij het woord 'industrie gaan tegenwoordig mi…"

Martine heeft 29 Jul 2013 gereageerd op Wetenschapper hebben ontdekt waarom de bijen massal sterven

7 30 Jul 2013
Antwoord van Fre@

"kwam hem op fb vandaag ook veelvuldig tegen, net als het volgende bericht; over glyf…"

Martine heeft 29 Jul 2013 gereageerd op Wetenschapper hebben ontdekt waarom de bijen massal sterven

7 30 Jul 2013
Antwoord van Fre@

"ik heb sinds ik in FR woon nergens meer last van als ik dan een keer ten noorden van…"

Martine heeft 7 Mei 2013 gereageerd op EPA aangeklaagd voor het verdwijnen van bijen

11 7 Mei 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"is ook klasse! rechtsysteem USA klopt van geen kanten , kijk 'Zeitgeist' (=film) sna…"

Martine heeft 7 Mei 2013 gereageerd op EPA aangeklaagd voor het verdwijnen van bijen

11 7 Mei 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"interessant..... gezien de vele films als 'Zeitgeist' heb ik er een hard hoofd in da…"

Martine heeft 7 Mei 2013 gereageerd op EPA aangeklaagd voor het verdwijnen van bijen

11 7 Mei 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Das waar, in het bos horen ze. Ik moet er even aan toevoegen; wij besloten midden in…"

Martine heeft 28 Feb 2013 gereageerd op Wespen in Frankrijk

7 1 Mrt 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Ik heb vorig seizoen ook een nest hoornaars in een boomholte vlakbij huis gehad. Ik…"

Martine heeft 27 Feb 2013 gereageerd op Wespen in Frankrijk

7 1 Mrt 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"Weet iemand in deze groep misschien wat dit is? En ik zoek de naam van een soort w…"

Martine heeft 27 Feb 2013 gereageerd op Wespen in Frankrijk

7 1 Mrt 2013
Antwoord van Tom Verhoeven

"gut, wel 3 er is me er wel bij verteld dat de suburbs van Londen hier nog niet eens…"

Martine heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Bijenkasten op het dak

46 19 Feb 2013
Antwoord van Bram Jansen

"nog 1 dan ;-) http://abeilledelaveyron.over-blog.com/"

Martine heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Bijenkasten op het dak

46 19 Feb 2013
Antwoord van Bram Jansen

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden