Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

DE EERSTE DINSDAG VAN DE MAAND ... BOEKPRESENTATIE IN DE VIRTUELE BRASSERIE VAN NEDERLANDERS.FR

Open boek icoon

"En Pierre"

"Meesterklusser" Bram van Zanten

Van ruïne tot 'maison de caractère'... het kan wel!

Dinsdag 4 november | 18:00 - 19:00 uur (virtuele zaal open om 17:30)

Discussies van Karen Kommer-de Graaff

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief van ons "Comité Départemental de Tourisme" met de v…"

Karen Kommer-de Graaff heeft 4 Apr 2010 gereageerd op info: Verplichte aangifte vakantiehuizen (meublé de tourisme) voor 01/07/2010

10 4 Apr 2010
Antwoord van Beer Bergman

"Hi Beer Deze twee lijsten: - @BeerBergman/french-holiday-homes - alle talen - @BeerB…"

Karen Kommer-de Graaff heeft 30 Mrt 2010 gereageerd op Twitter, Twitterlists....

16 28 Mei 2010
Antwoord van Tim en Mirjam, La Tourelle

"@Beer. Daarom is dit platform zo handig.:-))"

Karen Kommer-de Graaff heeft 30 Mrt 2010 gereageerd op info: Verplichte aangifte vakantiehuizen (meublé de tourisme) voor 01/07/2010

10 4 Apr 2010

"@Cees. De reden ?? Misschien méér zicht door de Franse staat op een aktiviteit die n…"

Karen Kommer-de Graaff heeft 26 Mrt 2010 gereageerd op info: Verplichte aangifte vakantiehuizen (meublé de tourisme) voor 01/07/2010

10 4 Apr 2010

"Ik sluit me bij deze even aan op deze voorstelronde (Laetitia je kent t antwoord al…"

Karen Kommer-de Graaff heeft 25 Mrt 2010 gereageerd op Even voorstellen

3 25 Mrt 2010
Antwoord van Karen Kommer-de Graaff

"haha mag ik niet zeggen misschien maar is dit niet typisch Frans-Nederlands? Idd nog…"

Karen Kommer-de Graaff heeft 20 Mrt 2010 gereageerd op info: Verplichte aangifte vakantiehuizen (meublé de tourisme) voor 01/07/2010

10 4 Apr 2010

RSS

Ga naar...

Vastgoed in Frankrijk
 Vind hier uw droomhuis

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2025   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden