Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van craps marcel (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

" dank je, marielle, en gelukkig heeft de staf uw zoon kunnen vinden, "

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"ik denk ik kende er een, ze noemden haar 'un jack russel frisé', was ook helemaal wi…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"wat een leuke, mooie kerel, ik ken de jacks een  beetje en houd van hun, ze hebben e…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"Ze kijkt altijd door de spiegel dat ze niets verknoeien aan't onthaal. aan mijn ho…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"bedankt, marielle, ik hoop dat je nu thannie kan zien, directrice van het hostelleri…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"heel mooi, hoe krijg je die fotos in het bericht ? hier lukt dit nooit, ik probeer h…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"dag, ik heb één keer puppies gehad, het was heel veel werk en verantwoording, maar h…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op Tess als mama? advies en tips gevraagd

16 25 Mrt 2013
Antwoord van Brittany

"dank u, marielle, en vooral : ze kunnen er echt van genieten, en met hun genot valle…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"dank u, john, ze willen hun papa nooit missen : ik vindt altijd een plaatsje tussen…"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

"dan voldoet uwen bedrijf niet aan onze voorwaarden"

craps marcel heeft 24 Feb 2013 gereageerd op leuke hotels en restaurants waar honden welkom zijn

20 25 Feb 2013
Antwoord van marielle

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden