Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van marielle (34)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik heb het vorige week gevraagd aan mijn Franse (ze is Duitse met Duitse opleiding)…"

marielle heeft 21 Apr 2016 gereageerd op Overvaccineren...het is maar dat je het weet!

17 21 Apr 2016
Antwoord van marielle

"ik heb hem ook weer verder doorgestuurd, jammer dat de mensen het alleen zien wannee…"

marielle heeft 23 Nov 2014 gereageerd op Willen jullie ajb tekenen+delen voor Milan?

8 25 Nov 2014
Antwoord van Dierenthuis Bourgogne

"Signé! Groet Marielle"

marielle heeft 23 Nov 2014 gereageerd op Willen jullie ajb tekenen+delen voor Milan?

8 25 Nov 2014
Antwoord van Dierenthuis Bourgogne

"Dat kan wel zijn om de kas te spekken; ik ga zeer weinig naar de dierenarts, mijn di…"

marielle heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Mensen houden van alle dieren behalve van de dieren die naar de slacht gaan of die d…"

marielle heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Ik heb ook al heel wat honden gehad; alleen reutjes, nooit gecastreerd, behalve een…"

marielle heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Bij een teefje kan een "ligatures des trompes " toegepast worden. Er kan dan geen be…"

marielle heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden