Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Roel Guldemond (14)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Fijn dat je reageert Rob. Duidt mij niet euvel, weet je wellicht ook een bron waar i…"

Roel Guldemond heeft 30 Apr 2021 gereageerd op op post naar Nederland "PAYS BAS" of "LES PAYS BAS"?

3 6 Jun 2022
Antwoord van Henri Bik

"Hallo Brittany en Jeroen, Ben helemaal eens met dat je leert door te doen.En ik wil…"

Roel Guldemond heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Even voorstellen

54 28 Jan 2014
Antwoord van Brittany

"Vroeg dit eventjes aan het gezelschap waarmee ik net de maaltijd genoot. Ze kwamen m…"

Roel Guldemond heeft 8 Jul 2012 gereageerd op Le of la .....dingens

18 18 Jul 2013

"Enige keren googelde ik op diverse combinaties zoals "ça va" "muziekcassettes" "TELE…"

Roel Guldemond heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Le of la .....dingens

18 18 Jul 2013

"Fraai overzicht. Echt.Kritische noot is dat ik niet weet hoe ik dit in mijn hoofd kr…"

Roel Guldemond heeft 18 Jun 2012 gereageerd op Le of la .....dingens

18 18 Jul 2013

"Lize, ik zie de kosten graag tegemoet. Geweldig goed lijkt me de cursus "Ca va" uit…"

Roel Guldemond heeft 1 Apr 2012 gereageerd op Gezocht: schriftelijke cursus Frans.

14 1 Apr 2012
Antwoord van Roel Guldemond

"Hallo Lize, Ik ben nog heel hard op zoek naar harde, ouderwetse boeken. Echt goed st…"

Roel Guldemond heeft 19 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: schriftelijke cursus Frans.

14 1 Apr 2012
Antwoord van Roel Guldemond

"Hallo Marian, Goedkoopste en leukste zeer zeker. Ga ik ook zeker doen! En ik wilde d…"

Roel Guldemond heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: schriftelijke cursus Frans.

14 1 Apr 2012
Antwoord van Roel Guldemond

"Dank Margot. Ik vond GRETA en info op http://www.education.gouv.fr/cid50753/la-forma…"

Roel Guldemond heeft 1 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: schriftelijke cursus Frans.

14 1 Apr 2012
Antwoord van Roel Guldemond

"Dank Louise, ik ga er eens kijken. Het is "dans notre bureau situé à la Chambre de C…"

Roel Guldemond heeft 1 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: schriftelijke cursus Frans.

14 1 Apr 2012
Antwoord van Roel Guldemond

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden