Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Ada (236)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Je kunt je laten informeren bij ongeveer alle verzekeringskantoren of via het intern…"

Ada heeft 24 Sept 2019 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Wij hebben ons in 2003 bij een woningbouw vereniging in laten schrijven vòòr we vert…"

Ada heeft 3 Aug 2019 gereageerd op Met hangende pootjes trugkeren

30 5 Nov 2023
Antwoord van Brittany

"@ Bas Moreau. Wat ik hieruit lees is dat je je heel goed moet informeren voor je gaa…"

Ada heeft 16 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Dus mijn vraag over het huis is hier gelijk mee beantwoord. :-)"

Ada heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Beste Jet, Als je pensioen hebt, of althans je man, dan kun je via een E121 formulie…"

Ada heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Je zegt dat je al in Frankrijk woont, dus ik begrijp het niet helemaal. Ada"

Ada heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Dag Oscar, sorry dat ik een beetje laat reageer, maar ik ben in nederland en kijk ni…"

Ada heeft 25 Sept 2012 gereageerd op Pa wordt ouder... en dan?

9 14 Mei 2021
Antwoord van Juna

"Probeer eens de gemeentelijke ADMR zij verzorgen huishoudelijke hulp ed. kijk hier e…"

Ada heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Pa wordt ouder... en dan?

9 14 Mei 2021
Antwoord van Juna

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden