Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Jet (58)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Gelukkig en gezond 2018 aan allen! Een beetje laat om het te laten weten maar per 1…"

Jet heeft 7 Jan 2018 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Hoi Jaqueline dank je wel voor je reaktie. Ja, ik kan me voorstellen dat de vraag er…"

Jet heeft 11 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

" Dank jullie allen voor je antwoorden en aangeboden hulp. We hebben besloten de insc…"

Jet heeft 10 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Dank je wel voor de links Ada, ik ga me daar morgen inlezen!"

Jet heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Annemieke dank je wel. Wat dochterlief en haar gezin betreft ze hebben het huis kunn…"

Jet heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Betty dank je wel. Dat is een boel info in een keer. Mooi trouwens dat jullie die op…"

Jet heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"Ada dank je wel, het is zoals Annemieke zegt een administratieve kwestie..voor een g…"

Jet heeft 7 Aug 2016 gereageerd op In Nederland ingeschreven blijven of in Frankrijk inschrijven?

23 24 Sept 2019
Antwoord van Ada

"En ik zie jouw antwoord nu pas. IK moet hier duidelijk vaker komen en niet 1 x per j…"

Jet heeft 7 Aug 2016 gereageerd op Waarom terug naar Nederland???

20 12 Mei 2021
Antwoord van Juna

"Hier hetzelfde, de discussie wordt in Nederland (door kinderen en vrienden) gevoerd.…"

Jet heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Waarom terug naar Nederland???

20 12 Mei 2021
Antwoord van Juna

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden