Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Anneke Steenmeijer (14)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt voor je reactie Henk, ik ga 's uitvogelen wat meniepoeder is. gr. Anneke"

Anneke Steenmeijer heeft 7 Aug 2012 gereageerd op De mieren eten m'n graszaad op!

6 7 Aug 2012
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Geweldig! Ik heb even gegoogled en bij de camelia's vond ik als enige de camelia cha…"

Anneke Steenmeijer heeft 29 Jun 2012 gereageerd op Wie weet de naam van deze struik/heester?

4 29 Jun 2012
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Ik heb 2 camelia's in m'n tuin staan. Die bloeien in het voorjaar. Deze is ook vaak…"

Anneke Steenmeijer heeft 29 Jun 2012 gereageerd op Wie weet de naam van deze struik/heester?

4 29 Jun 2012
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Antonia, bedankt voor de link, ik ga 'm lezen. En Gerda, jij hebt 't wschl al gedaan…"

Anneke Steenmeijer heeft 9 Apr 2012 gereageerd op De mieren eten m'n graszaad op!

6 7 Aug 2012
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Bedankt Jan! We wonen iets buiten Uzes, mild klimaat. We gaan lekker wachten tot het…"

Anneke Steenmeijer heeft 27 Okt 2011 gereageerd op Haag Cypressus Arizonica snoeien

6 27 Okt 2011
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Hartstikke bedankt Marjan, ik ga tot volgend jaar wachten maar m'n handen kriebelden…"

Anneke Steenmeijer heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Haag Cypressus Arizonica snoeien

6 27 Okt 2011
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Hoi, aardig dat je zo snel antwoordt. Is het echt een Leylandii? Wij hebben ergens a…"

Anneke Steenmeijer heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Haag Cypressus Arizonica snoeien

6 27 Okt 2011
Antwoord van Anneke Steenmeijer

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden