Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Petra Bonthuis (24)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij ons is het in de zomer vaak 35 graden bloedjehete zon en ze doen het prima. Ze s…"

Petra Bonthuis heeft 14 Okt 2012 gereageerd op Tips gevraagd aangaande beplanting

11 14 Okt 2012
Antwoord van Petra Bonthuis

"Hai Gerti, Ik heb ook nog eens nagedacht en wat ook bijna overal tegen kan, dat zijn…"

Petra Bonthuis heeft 13 Okt 2012 gereageerd op Tips gevraagd aangaande beplanting

11 14 Okt 2012
Antwoord van Petra Bonthuis

"Zou het niet een soort (weliswaar mooie) parasiet kunnen zijn? Petra"

Petra Bonthuis heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Wie weet hoe deze hangplant heet?

8 10 Dec 2012
Antwoord van Tom

"Ik ben het eens met Leny voor wat betreft de winterperiode, want het is nagenoeg onm…"

Petra Bonthuis heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Tips gevraagd aangaande beplanting

11 14 Okt 2012
Antwoord van Petra Bonthuis

"Hai Martine en Myrthe, Hartelijk dank voor jullie reactie. Ik zal ze intussen flink…"

Petra Bonthuis heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op kale fusains

3 2 Mrt 2012
Antwoord van Petra Bonthuis

"Bonjour Leny, Ik heb zelf ook schitterende roosjes die groeien dat het een lieve lus…"

Petra Bonthuis heeft 2 Dec 2011 gereageerd op baby roosjes

11 12 Dec 2011

"Hai Paula, Ikzelf gebruik altijd brandnetel tegen de luizen en bij mij werkt het uit…"

Petra Bonthuis heeft 21 Sept 2011 gereageerd op LUIS!

11 15 Nov 2012
Antwoord van Victor

"Ja, de zaadjes kunnen wel bewaard worden tot het voorjaar, maar als de bolletjes goe…"

Petra Bonthuis heeft 20 Sept 2011 gereageerd op Stokroos

8 21 Sept 2011
Antwoord van leny groot

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden