Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Kim Fok (43)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Een heel andere vraag... Ik kan hier wel aan en Bonbonne komen maar niet aan een wat…"

Kim Fok heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

"De buurman vond dat we alle vlieren moesten rooien, waardeloze boom zei hij, ik zal…"

Kim Fok heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

"Vandaag de vlierbeswijn gebotteld en even voor geproefd... heerlijk, het is net port…"

Kim Fok heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

"Lekker recept... Hier liggen de komkommers voor € 1,05 per stuk in de winkel...."

Kim Fok heeft 13 Apr 2013 gereageerd op Doe je voordeel met een komkommer!!

5 21 Mei 2013
Antwoord van Harry van Wees

"Hallo Estelle, Maak je geen zorgen om je Nederlands, dat is prima. Met prei, uit, k…"

Kim Fok heeft 19 Feb 2013 gereageerd op Welke groenten voor Nasi en Bami

5 20 Feb 2013
Antwoord van Mieke

"Jet, wat heb je leuke dingen op je blog staan, mooi bijenhuisje en een voor mij niew…"

Kim Fok heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

"Dit jaar hebben we vlierbeswijn gemaakt en meidoorn, het staat nu nog te gisten, maa…"

Kim Fok heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vlierbeswijn recept en andere wijn recepten

15 17 Mei 2013
Antwoord van Ada

"snelle methode zwart blakeren boven een vlammetje dan in een plastikzakje doen, na t…"

Kim Fok heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Vel van paprika's verwijderen

2 16 Nov 2012
Antwoord van Kim Fok

"Heerlijk, vooral dar grillen roken.  Las ergens dat bewaren op olie een kans heeft o…"

Kim Fok heeft 22 Mrt 2012 gereageerd op Paprika teveel?

2 22 Mrt 2012
Antwoord van Kim Fok

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden