Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Daan (127)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"lekker bezig Brittany, het is toch wel een dingetje dit! Ik heb er zelf nooit last v…"

Daan heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Wouter, verkeerde been vanmorgen? Ik bedoelde er niets mee hoor, wil alleen maar he…"

Daan heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"en dan is er geen risico op spam? Ook in je speciaal aangemaakte email-adres wil je…"

Daan heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"@Wouter, interessant dat Duckduckgo (idd wát een naam) anoniem zegt te zoeken, ik kr…"

Daan heeft 21 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"Transavia niet? Okay, die vliegt hiervandaan, dacht dat ze dezelfde trucjes gebruikt…"

Daan heeft 20 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"gebruik bijvoorbeeld de gratis dienst van http://freevpnaccess.com/ Geen extra progr…"

Daan heeft 18 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

"hallo Brittany, de enige manier om dit voor elkaar te krijgen is via een vpn service…"

Daan heeft 17 Mei 2015 gereageerd op wat moet ik doen om "onzichtbaar" te blijven?

49 28 Aug 2015
Antwoord van Timo Breumelhof

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden