Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van marjan de koning (14)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Marja, Leny heeft gelijk. Het zijn plantjes die uit een bolletje groeien en wi…"

marjan de koning heeft 21 Mei 2014 gereageerd op Hoe heet deze bloem?

5 21 Mei 2014
Antwoord van marjan de koning

"Bomen, struiken en planten zijn in Nederlandse tuincentra ook zó  duur dan in Frankr…"

marjan de koning heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Tuinplaten te duur?

19 9 Sept 2014
Antwoord van SJ

"Beste allemaal, ik kom nu pas in de discussie en ken dit probleem van Nederlanders m…"

marjan de koning heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Tuinplaten te duur?

19 9 Sept 2014
Antwoord van SJ

"Ik  vermoed dat iedereen idd. gelijk heeft en dat het een Acer negundo is. Heb wel e…"

marjan de koning heeft 5 Aug 2013 gereageerd op Welke boom is dit?

6 5 Aug 2013
Antwoord van marjan de koning

"In beide gevallen vermoed ik dat je niet zo bang hoeft te zijn...ik weet niet hoe ko…"

marjan de koning heeft 10 Dec 2012 gereageerd op Wie weet hoe je deze struiken moet verzorgen in de winter?

3 10 Dec 2012
Antwoord van Brittany

"Dag Heleen,  heb je  Eugenia  myrthifolia planten of Syzygium paniculatum planten? I…"

marjan de koning heeft 10 Dec 2012 gereageerd op Wie weet hoe je deze struiken moet verzorgen in de winter?

3 10 Dec 2012
Antwoord van Brittany

"Hoi Anneke,  Je hebt gelijk, het is geen leylandii, ik was even te snel met de verta…"

marjan de koning heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Haag Cypressus Arizonica snoeien

6 27 Okt 2011
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Dag Anneke,  Helaas moet ik je mededelen dat een Leylandii haag in de meeste gevalle…"

marjan de koning heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Haag Cypressus Arizonica snoeien

6 27 Okt 2011
Antwoord van Anneke Steenmeijer

"Even terzijde van deze discussie...Leny:   Jouw vraag ontrent Canna: Canna is een wo…"

marjan de koning heeft 20 Sept 2011 gereageerd op Stokroos

8 21 Sept 2011
Antwoord van leny groot

"Hallo Paula, Leny, Rendy en Petra,  Dank je wel Rendy voor jouw verzoek tot vriendsc…"

marjan de koning heeft 20 Sept 2011 gereageerd op Stokroos

8 21 Sept 2011
Antwoord van leny groot

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden