Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Bonsoir, bonsoir a tous,

Je m'appele Jeroen, j'ai 34 ans* en het lijkt mij leuk om andere Nederlandse Parijzenaars te ontmoeten. Alleen is ook maar alleen en met Nederlanders onder elkaar kun je je net effe wat
makkelijker uitdrukken dan in 't Frans of Engels (is althans mijn ervaring). Gewoon een oproep
tot gezelschap dus, eens een terrasje pakken en eens kennismaken, iets in die trant.

Over mij; ik werk als 'postdoc' bij universiteit Paris-Sud in Orsay en woon in de Cite Universitaire. Dat is in het 14e, maar dankzij de RER sta ik in 15 min bij de Notre-Dame.

Ik hoop wat van je/u te horen!

Groetjes,
Jeroen

* 34 jaar, maar zie er kennelijk nog studentikoos uit want men vraagt mij hier aldoor wat ik studeer ;-)

Weergaven: 1064

Berichten in deze discussie

Leuk, ik zal er zijn en Jeroen, wellicht tot een volgende keer! ;) Minou

Ik kan vrijdag helaas niet, donderdagavond of vlgnde week maandag ook goed? Dan kan Jeroen er ook bij zijn. Tot mails!

Hallo allemaal, was het gezellig?

Als er nog een keer iets georganiseerd wordt lijkt het me leuk om er bij te zijn :). Ik heb me ook maar aangemeld bij de 'NL borrel in Parijs' wel zo gezellig!

Wie weet tot ziens!

Patrick

Hoi Genevieve, sorry voor de late reactie, vandaag gaat dus niet meer lukken maar misschien vandeweek? Donderdag? Wellicht is Jeroen daar ook voor in en Patrick misschien? Tot horens! Gr, Minou

Hallo Minou en anderen,

Maakt niet uit hoor, ik hoop dat jullie het in ieder geval gezellig hebben gehad:) Wat betreft donderdag, ik kan weer niet :S Ik ga er even tussenuit voor een paar dagen vanaf woensdag en ben maandag weer terug in Parijs. Ik meld me zo ook even aan voor de NL borrel in Parijs, maar laat me weten mochten jullie nog iets afspreken!

Groetjes Geneviève

hallo allemaal, kennen jullie de NL borrel in Parijs niet?
Die wordt maandelijks georganiseerd en er komt iedere maand minstens 100 man op af. Leer je gelijk flink wat mensen kennen.
Stuur een mailtje naar Daniel (daniel.rompa bij gmail.com) en dan neemt hij je op z'n lijst.
Veel plezier!
Wout

Ik doe het maar eventjes hier:

Picknick (ergens in een park in Parijs)

Vrijdag 17 Juni vanaf ongeveer 19.00

Iedereen neemt wat lekkers mee..

 

Is dat een idee?

Groetjes,

Charlotte

Klinkt gezellig! Ik zal er zijn :). Nu natuurlijk hopen dat het lekker weer wordt.

Greets,

Patrick

Ojee, (diepe zucht) nou moet ik alweer afzeggen. Ik vertrek op vrijdag meestal richting het zuiden van Frankrijk, daarom kan ik niet. Ik wens jullie toch een fijne picknick natuurlijk en als iemand op een andere doordeweekse dag iets gaat doen dan laat ik wel weer van me horen:)

 

Groetjes!

hahah, nee  jij ziet er pas leuk uit op je foto Paul!  Ik vind Jeroen helemaal niet sip en hij heeft inmiddels genoeg uitnodigingen ontvangen....:)
Kijk, daar kunnen we wat mee! ;)

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden