Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Mogelijke oprichting social club a la Tulipe ; maar in regio rond Brive

Nederlanders die in de Dordogne, Correze en Lot wonen hebben wellicht wel eens van La Tulipe (regio Le Bugue - Les Eyzies - Siorac) gehoord of van Drop en Stroopwafels (heel Frankrijk)  

Voor de groep die 60 km rond Brive woont is la Tulipe geen optie; omdat de afstand te groot is   Daarom willen we de behoefte peilen om tot een soortgelijke club te komen in de oost Dordogne - zuid Correze en noord Lot.  

De naam hebben we al : Le Moulin   Mogelijke locatie ook al: La Farandole in Cublac - Terrasson   http://www.auberge-19.com/index.htm   5 Gangen diner met wijn en koffie voor 12 euro en vriendelijke bediening!      

We denken aan een maandelijkse hap; schildercursus; cursus website bouwen; spelletjesmiddag; wandelmiddag; golf enz  

Natuurlijk heb je wel een kritisch minimum aan leden nodig.

Daarom horen we graag van jullie of jullie belangstelling hebben  

Zo ja: Graag jullie naam - adres - telefoonnummer - emailadres en interesse(s)  

Na nieuwjaar koppelen we teug of Le Moulin bestaansrecht heeft of niet  

 

Amicalement   Rob Vermeulen

Weergaven: 1138

Berichten in deze discussie

Beste Rob, ik zie dat dit gepost is op......17 november 2012. Is hierop ooit reactie gekomen?

Zelf heb ik als uitvalsbasis Montignac. Ik ga wel naar La Tulipe/Siorac af en toe maar een afdeling rond Brive lijkt me eigenlijk een goed idee, want in dat gebied zitten ook veel Nederlanders.

Ik zie echter geen follow-up bij deze discussie.

Vriendelijke groet,

Renee Ludolph

Wij zijn net in Baladou komen wonen ( ligt dichtbij Martel) en hebben zeker belangstelling. 

Is het al bekend of Le Moulin bestaansrecht heeft? We horen het graag, alvast bedankt.

Jan en Mirjam Dekker

Wij Wonen in St.Amand de Coly.

Willen ons graag bij een groep aansluiten.

maar we zien dat deze post al erg lang geleden is...

Henk en Marion Spits

Dames en Heren,

Misschien komt die social club er nog wel eens, nederlanders.fr biedt u graag -  en belangeloos -  het platform om hier aan te werken. Maar voorlopig nodig ik u graag uit om te registreren als particulier op www.nedergids.nl. U wordt dan zichtbaar in de categorie "NL Buren?". Deze categorie is duidelijk zichtbaar in het menu. De intentie van "NL Buren?" is om taal- en landgenoten te helpen om elkaar te vinden in Frankrijk.

Beste Rob,

Is de club nog in volle beweging, La Tulipe is bij mij bekend een leuke organisatie die goed loopt.

Misschien hoor ik het nog wel. Tevens ben ik op zoek naar Huisoppas zo rond de kerst .. Oud en Nw. en of daarna. zijn er misschien mensen die daar gebruik van willen maken. laat mij het maar weten.

Hartelijke Groet Bernard

nl. 06 18 111545

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden