Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Bretagne forum (30)

← Terug naar Bretagne
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

franse les omgeving st. cast

wij komen met vaste regelmaat in st cast le guildo (22) en we willen graag Frans leren als we in st cast verblijven van de zomer.

Begonnen door Herma Dukel

1 25 Jan 2016
Antwoord van Ada

Houden van Bretagne

Naar aanleiding van Ada, s verhaal. Hier die van mij. Vrijdags op de camping aangekomen in Ploua en dinsdag met een huis vertrokken. Dat is…

Begonnen door Ria Waning-Kloosterman

1 24 Jan 2016
Antwoord van Ada

Het bestaan van de Bretagne groep.

Beste mensen, Ten eerste een heel gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik vraag me af of de Bretagne groep een reden van bestaan heeft. Ik zet zelf…

Begonnen door Ada

13 24 Jan 2016
Antwoord van Ada

Wonen en leven in Bretagne, uw verhalen.

Iedereen is welkom om te vertellen wat hen heeft bewogen om juist in Bretagne of in een van de departementen te gaan wonen.  Vertel eens i…

Begonnen door Ada

1 24 Jan 2016
Antwoord van Ada

Speciale dag voor ons speciale schattige kleindochtertje

Dit stukje heb ik even geplaatst voor RoAn, Ada Wij ( RoAn) zijn de trotse opa & oma van een schattig klein Frans meisje, Myla Love Myl…

Begonnen door Ada

1 16 Feb 2015
Antwoord van Ada

Nederlandse avond in Café Vagabond te St. Brieux de Mauron, Morbihan

Beste mensen in Bretagne, Op zaterdagavond 11 oktober aanstaande, vanaf ongeveer 19.00 uur, organiseert Au Cafe Vagabond in St. Brieuc de M…

Begonnen door Ada

3 6 Okt 2014
Antwoord van Ada

Cursus Sociale media en web strategie

Goedemorgen leden van de Bretagne groep! Binnenkort geef ik voor het derde jaar alweer een vierdaagse training "Sociale media en webstrateg…

Begonnen door Beer Bergman

0 25 Okt 2013

Je demande pas la lune, juste quelques etoiles! Een Bretonse speelfilm

Deze speelfilm is gemaakt door Robert Coudray, een vriend van ons. Hij heeft in Lizio zijn museum "Le Poete de  ferailleur " site http://ww…

Begonnen door Ada

0 5 Sept 2013

Heimwee?? Semaine du golfe Vannes, Morbihan

Stroopwafels, poffertjes, gerookte haring én zoute haring (hmmm) vers van het mes, ijszeilscheepjes, zeilenmakers, scheepstimmerlieden, klo…

Begonnen door Ada

1 10 Mei 2013
Antwoord van Peter Bos Sotheby's Intl Realty

Is er interesse voor cursus humisme hier in Bretagne?

Wat is humisme eigenlijk? Een humist is “iemand met kennis van het bodemvoedselweb die met gevoel voor humus er alles aan doet de bodem te…

Begonnen door Ada

0 21 Mrt 2013

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden