Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Bretagne forum (30)

← Terug naar Bretagne
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

New Yorkers??

Dit vond ik wel een leuk berichtje: http://www.ouest-france.fr/dossiers/Bretagne2013_detail_-L-identite-bretonne-garde-sa-valeur_2149557-2

Begonnen door Ada

0 12 Mrt 2013

Mooi weer???

Hier in Bretagne waren we nu eigenlijk alweer gewend aan dat overheerlijke zonnetje, vergeten was al die regen die we de laatste maanden he…

Begonnen door Ada

2 23 Feb 2013
Antwoord van Ada

Praten bar

Hallo allemaal,Het spijt me, Ik praten en schrijven niet el goed.Ik ben nieuw, ik wonen bijna Nantes (Rezé), ik kijk voor een nederlands ta…

Begonnen door Renaud

3 14 Dec 2011
Antwoord van Renaud

Te huur gevraagd

In de eerste week van juni zoeken wij voor enkele dagen een bungalow te huur omgeving van Huelgoat, Chateauneuf du Faou. Wie heeft te huur?

Begonnen door Paul Subelack

5 11 Dec 2011
Antwoord van Paul Subelack

Voorstellen...

Hallo Bretagne liefhebbers !   Ik heb me bij jullie groep aangesloten, hoewel ik niet in Bretagne woon, omdat ik in de komende jaren een aa…

Begonnen door Beer Bergman

6 28 Nov 2011
Antwoord van Beer Bergman

Fietsen in de Bretagne

Als nieuw aangekomene in deze groep, zou ik graag jullie mening willen weten over fietsen in de Bretagne en dan bedoel ik recreatief fietse…

Begonnen door Paul Subelack

7 1 Jun 2011
Antwoord van Onno van Zijl

Skelters voor bijv. KERMESSE op scholen of open dagen e.d. in Bretagne

    Wij hebben voor de eerste keer meegedaan met onze skelters op een Kermesse  van een school. Deze animatie is voor beide partijen zeer g…

Begonnen door Désirée PEELE

0 21 Mei 2011

Waarom zegt iedereen dat het zo vaak regent in Bretagne??

Veel mensen wonen in het zuiden van Frankrijk en dat heeft veel te maken met de lekker warme zon en de mooie streken. Maar in Bretagne is h…

Begonnen door Ada

15 8 Mei 2011
Antwoord van Ria Waning-Kloosterman

URGENT : Recherche, sur Rennes, un(e) professeur ou formateur(rice) pour cours de néerlandais niveau débutant

Bonjour Je représente un organisme de formation sur Nantes, ETUDIA.   Nous avons une demande sur Rennes pour une formation en néerlandais.…

Begonnen door Jeanniot

1 4 Mei 2011
Antwoord van Monique Seinen

Bretagne,

Wij wonen zo dicht bij Bretagne, dat als we vogels waren slechts 7 km moeten vliegen om in die landstreek te zijn. Wij wonen zo ver van Lep…

Begonnen door Jan Smits

16 18 Aug 2010
Antwoord van Désirée PEELE

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden