Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Lena (49)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik vroeg me net al af hoe Betty hierbij kwam. In ieder geval heel erg fijn voor jull…"

Lena heeft 21 Okt 2017 gereageerd op Ons hondje Fleur gered na twee bloedtransfusies .

5 22 Okt 2017
Antwoord van Betty Van Buren

Overleden

"Mijn honden krijgen al 2 jaar Bravecto en het werkt fantastisch. De teek bijt en gaa…"

Lena heeft 11 Jul 2016 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

"Hallo Rita. Ik kan je niet direct helpen, maar wel vertellen hoe ik het opgelost heb…"

Lena heeft 21 Jan 2016 gereageerd op Oppas

8 22 Jan 2016
Antwoord van Rita Feitsma

"Ik hoorde van de week een interressante uiteenzetting op de radio: Honden leven wel…"

Lena heeft 19 Sept 2015 gereageerd op Drie honden, niet als pup gekregen!

11 19 Sept 2015
Antwoord van ron

"Hans, dat gaat over zgn vroeg-castratie bij 7 weken... . Niemand met gezond verstand…"

Lena heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Paarden worden gecastreerd als ze - in de fokkerij - geen goed nageslacht kunnen voo…"

Lena heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Als het gesteriliseerde teefje loops was?? Dat is knap, de mijne zijn nooit meer loo…"

Lena heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Foto, Gerard? Ik wil dat graag eens zien, lijkt me een geweldig gezicht...! Groet, L…"

Lena heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Ik heb niet-gecastreerde honden meegemaakt die doodongelukkig waren (en hun baasjes…"

Lena heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

"Oh heeerlijk!! Wat een leuke honden zijn het toch en ja, ik had begrepen dat je verh…"

Lena heeft 29 Okt 2013 gereageerd op Mijn Cocker Spaniels

5 29 Okt 2013
Antwoord van Brittany

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden