Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Boudewijn Bolderheij (122)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

Overleden

"Vanochtend rond elf uur hebben wij Sint in laten slapen. Hij is ruim tien jaar gewor…"

Boudewijn Bolderheij heeft 19 Jul 2016 gereageerd op Honden, mijn honden, de honden van de buren, het zijn net kleine kinderen.

4 1 Okt 2016
Antwoord van Laurenca Paradis d' Animaux

Overleden

"Weet Dus"

Boudewijn Bolderheij heeft 17 Jul 2016 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

Overleden

"Dag Ellen, Ik weer geen antwoord op je vragen. Alleen kan ik zeggen dat Bravecto ge…"

Boudewijn Bolderheij heeft 17 Jul 2016 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

"Dank je wel Wim ! JA, honden maken een gezin compleet. JA, honden geven " bakken "…"

Boudewijn Bolderheij heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Veertig jaar een hondenleven !

5 9 Sept 2015
Antwoord van ariane

Overleden

"Dag Marijke, Sint & Klaas hebben een zeer vrij leven. Vooral Klaas rent uren pe…"

Boudewijn Bolderheij heeft 20 Mei 2015 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

Overleden

"Dag Hans, Wij waren " wat over tijd " met het toedienen van druppels en kozen toen v…"

Boudewijn Bolderheij heeft 18 Mei 2015 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

Overleden

"Dag Joost, Onze pipetjes waren ook tegen vlooien én teken. In de bijsluiter van Br…"

Boudewijn Bolderheij heeft 18 Mei 2015 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden