Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van Susan (142)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"ha blij te vernemen  groet Susan"

Susan heeft 30 Jan 2017 gereageerd op Wie weet hoe het met Ingrid van Dierenopvang Bourgogne gaat ?

9 1 Feb 2017
Antwoord van Peter en Marion van Osselen

"Marion ik heb nog een bericht gehad in januari tja en nu je het zegt ik hoor ook nie…"

Susan heeft 23 Dec 2016 gereageerd op Wie weet hoe het met Ingrid van Dierenopvang Bourgogne gaat ?

9 1 Feb 2017
Antwoord van Peter en Marion van Osselen

"Winny Sasja en Poupy hartelijk welkom hier op de site, mooi dat je de honden hebt o…"

Susan heeft 8 Mrt 2016 gereageerd op Even voorstellen.

6 11 Mrt 2016
Antwoord van Winny Grimberg

"goede vraag  "

Susan heeft 11 Feb 2016 gereageerd op Overvaccineren...het is maar dat je het weet!

17 21 Apr 2016
Antwoord van marielle

"rottweiler 1 is nog nooit gevaccineerd maar ja hij blijft ook alleen maar hier op he…"

Susan heeft 5 Feb 2016 gereageerd op Overvaccineren...het is maar dat je het weet!

17 21 Apr 2016
Antwoord van marielle

"ik heb net gasten gehad met Mechelse herder ze was zeer waakzaam en te dominant voor…"

Susan heeft 19 Sept 2015 gereageerd op Drie honden, niet als pup gekregen!

11 19 Sept 2015
Antwoord van ron

"prachtige foto's ja je hebt gelijk ik heb 2 Ierse wolfshonden gehad samen met een vu…"

Susan heeft 19 Sept 2015 gereageerd op Drie honden, niet als pup gekregen!

11 19 Sept 2015
Antwoord van ron

Overleden

"BB lang verhaal nu ff geen tijd vanavond lezen lijkt me heel erg leuk "

Susan heeft 18 Aug 2015 gereageerd op Honden, mijn honden, de honden van de buren, het zijn net kleine kinderen.

4 1 Okt 2016
Antwoord van Laurenca Paradis d' Animaux

Overleden

"ik ga na wat googlen toch maar eerst  knoflook proberen , want die tabletten lijken…"

Susan heeft 18 Mei 2015 gereageerd op Nieuwe oplossing tegen vlooien en teken, geen tekentang meer nodig.

19 31 Jan 2017
Antwoord van karin

"Hans ik hier geen touw aan vast knopen  leg dat nu nog  eens even uit nadat je het z…"

Susan heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Groot cultuurverschil tussen Nederland en Frankrijk wat betreft,het houden van honden en katten.

56 31 Jan 2014

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden