Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van helmer otterman

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Antoinette, Men zegt altijd dat het zuiverste Frans in de Loire vallei tussen on…"

helmer otterman heeft 9 Jan 2012 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Dag Helen, Marielle, Gudi, Het is allemaal niet in een paar woorden uit te leggen, m…"

helmer otterman heeft 9 Jan 2012 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Dag Marielle, Dat komt door de (korte) opeenvolging van de 'v' en de 's' in Versaill…"

helmer otterman heeft 9 Jan 2012 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Dag Gudi, Ik kom bijna nooit meer in NL maar het valt me wel op dat met name voor de…"

helmer otterman heeft 9 Jan 2012 gereageerd op de klinkers op het einde van een woord en meer

21 22 Mei 2013
Antwoord van Brittany

"Dag Helen, Die tong speelt inderdaad een heel belangrijke rol bij de klankvorming.…"

helmer otterman heeft 8 Nov 2010 gereageerd op Even voorstellen

54 28 Jan 2014
Antwoord van Brittany

"Een goedemorgen, Helmer Otterman, afgestudeerd in Amsterdam en Montpellier, Franse…"

helmer otterman heeft 23 Okt 2010 gereageerd op Even voorstellen

54 28 Jan 2014
Antwoord van Brittany

"Beste Jeroen, Dank voor de tip! Ga ik zeker lezen. Temeer daar ik voornamelijk ' po…"

helmer otterman heeft 20 Sept 2010 gereageerd op leuke franse boeken

8 20 Sept 2010
Antwoord van Jeroen Sweijen

"Bonjour, Voor wie van de Franse Taal houdt is ' Zazie dans le Métro ' (auteur Raymo…"

helmer otterman heeft 20 Sept 2010 gereageerd op leuke franse boeken

8 20 Sept 2010
Antwoord van Jeroen Sweijen

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden