Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Email komt niet aan

Weet iemand hoe het komt dat verzonden emails soms (regelmatig) niet aankomen. Ze verdwijnen niet naar de spam box maar komen in het geheel…

Begonnen door Victor

6 16 Mrt 2017
Antwoord van Frans

reactie kasrelbrand

Geachten, Ik zie dat mijn stukje  over de kasteelbrand nogal wat emoties losmaakt en vooral meelevende reacties opleverd. Ik schijn nogal…

Begonnen door Teun Bos

0 26 Dec 2016

Smartphone samsung galaxy s3

Beste techneuten, Deze smartphone heb ik gekregen van een vriend. Er zit geen geheugenkaart en ook geen micro sim-kaart of usim-kaart in. I…

Begonnen door Jan Denissen

1 27 Nov 2016
Antwoord van Frans

vraagje

Kom binnenkort vanuit Algarve naar Frankrijk. Mijn mobiel is van de Portugese provider, maar wil en route van 12 uur graag beschikken over…

Begonnen door Alberte

2 29 Sept 2016
Antwoord van Alberte

Prutsers bij SFR?

Deze hele afgelopen week heb ik over de hele dag Internet storing gehad. De vorige week kan ik niet beoordelen omdat ik toen op vacantie wa…

Begonnen door Victor

23 25 Aug 2016
Antwoord van Godfried Muhlenberg

Apple vs Windows

Na weer eens een virus opgelopen te hebben op mijn Windows laptop overweeg ik nu een Apple laptop aan te schaffen. Klopt het dat deze minde…

Begonnen door Siep Schepel (03)

28 28 Jun 2016
Antwoord van Vera en Pedro

Betrouwbare telefoon- en internetverbinding in de Nièvre c.q. de Morvan?

Wij overwegen ons in de Nièvre / de Morvan te vestigen. Voor mijn werk heb ik dan internet en een telefoonverbinding nodig. Ik begrijp dat…

Begonnen door Christa

4 23 Jun 2016
Antwoord van Thade

facebook

Hallo, Sinds enkele dagen is mijn facebook veranderd. Ik had de Nederlandstalige facebook. Enkele dagen geleden veranderde ineens deze vers…

Begonnen door Jan Denissen

1 2 Mei 2016

hoe kan ik beschikbaarheid van adsl testen

Beste mensen, Ik ga binnenkort verhuizen naar het zuiden van de Indre naar een huis waar nu nog geen telefoon en dus ook nog geen adsl aans…

Begonnen door Lot Vekemans

10 10 Mrt 2016
Antwoord van Godfried Muhlenberg

Tablet of mini-pc

Beste mensen, ik heb een vraagje. Ik zoek òf een tablet of een mini-pc. Ik ben al aardig aan het zoeken en heb deze tablet gevonden en deze…

Begonnen door Ada

10 22 Feb 2016
Antwoord van Cornelis Robat

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden