Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Internet, Computers & Telefoon forum (69)

← Terug naar Internet, Computers & Telefoon
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

ADSL2 modem toepasbaar voor DSL signaal?

Wij hebben hier een ADSL signaal via mijn ISP Nordnet, dat prima werkt met een standaard ADSL modem. Ik gebruik hier al jaren een E-tech AD…

Begonnen door Hans

4 20 Jan 2014
Antwoord van Rob van der Meulen

gebied zonder adls

hallo   Wij wonen in een van de weinige gebieden waar geen "fibre optique" zal worden aangelegd wij hebben nu re-adsl ofwel 512 kb ook  WIM…

Begonnen door miriam westerveld

30 18 Jan 2014
Antwoord van Hans

skype

beste forummers, Heeft iemand van jullie skype? ik heb het geinstalleerd, een account aangemaakt, met een niet-microsoft mail adres. Maar b…

Begonnen door edith janzen

3 5 Jan 2014
Antwoord van Geert jan

internet

Goede middag, Ik ben nieuw op dit forum en stel me even voor. Mijn naam is Henk Tor ,we hebben een huis gekocht in Piegut-Pluvier, er is ee…

Begonnen door Henk Tor

13 27 Jun 2012

Nederlands satellietabonnement voor VoiP en internet in Frankrijk - heeft iemand hier ervaring mee?

Wij hebben van een Nederlands bedrijf gehoord dat we bij hen een satellietabonnement zouden kunnen afsluiten dat dan op een Nederlands adre…

Begonnen door MF

7 2 Jun 2012
Antwoord van Kristine

VoIP bellen in Frankrijk

Ik ben woonachtig in Nederland en ben druk doende met het introduceren van VoIP bellen via een digitale beeldtelefoon. Nu zoek ik zakelijke…

Begonnen door Peter

0 9 Mei 2012

Hoi Internet Lovers

Hoi Allemaal,Ik ben op zoek naar leuke mooie of anders interesante videos uit Frankrijk.Willen jullie me helpen? 36 groupes régionaux su…

Begonnen door Guido CAMP

1 20 Apr 2012
Antwoord van Guido CAMP

Even voorstellen

Het lijkt me leuk als alle leden zichzelf en hun activiteit even kort voorstellen

Begonnen door Peter van de Put

22 10 Apr 2012
Antwoord van Peter en Marion van Osselen

Freeperikelen

Goedemorgen allemaal. Ik heb een probleem met mijn internetaansluiting. Free was donderdagavond opeens uit de lucht in de hele omgeving. he…

Begonnen door Brittany

0 19 Nov 2011

(Draadloos) internet voor vakantiehuizen in "hameau"

Ik ben ivm het optuigen van een project in ons “hameau” om (draadloos) internet (gratis of niet) aan gasten aan te bieden tijdens hun verbl…

Begonnen door Karen Kommer-de Graaff

9 3 Jun 2011
Antwoord van Henk Dam

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden