Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Klusidee forum (23)

← Terug naar Klusidee
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Allround timmerman, Haute-Garonne Midi-Pyreneeen

Allround timmerman met ervaring in alle facetten van de bouw, van ruwbouw tot afwerking. Punctueel en professioneel, voor al Uw klussen, gr…

Begonnen door Mida

1 19 Sept 2015
Antwoord van Brocker

Overleden

aluminium schuifdeuren

mijn aluminium schuifdeuren lopen te stroef in de rails hoe kan ik die gangbaar maken  ik koop hiervoor geen hogedrukspuit gaat om  4 deure…

Begonnen door Susan

2 17 Jun 2015
Antwoord van Susan

electricien

Voor al uw elektra klussen in en om uw huis, boot, caravan .of het nou het aanleggen van een stopcontact is of het zoeken van een storing o…

Begonnen door paul

2 5 Nov 2013
Antwoord van paul

"Verbouwen zonder grenzen" RTL 4 in de Auvergne

Op dinsdag 26 februari a.s. wordt om 21.30 uur bij RTL4 de eerste aflevering, uit een reeks van 8, van Verbouwen Zonder Grenzen uitgezonden…

Begonnen door Gerti@MaisonvanStijn.eu

3 8 Mrt 2013
Antwoord van Gerti@MaisonvanStijn.eu

Timmerbedrijf en Machinehandel RESTOL in Tarn en Garonne

Timmerbedrijf maakt Eiken(Grenen,trop.hardhout) Ramen, Deuren, Trappen. Franse Stijl Ramen (binnendraaiend), traditioneel gemaakt, geen nep…

Begonnen door Rene Stoll

0 23 Sept 2012

All-round Vakman voor totaal onderhoud in en rondom uw huis

Nieuw in de Auvergne, Cantal (15):   Edward de Winter, Travaux d'entretien. Voor al uw onderhoud en verbouwingen in en rondom het huis, sch…

Begonnen door Miranda de Winter

2 8 Jul 2012
Antwoord van Miranda de Winter

Stucwerk en schilderwerk.

Op zoek naar. een stucadoor ik kan al uw stucwerk in Frankrijk verzorgen. Ik werk door geheel Frankrijk met hoordzakelijk Nederlandse produ…

Begonnen door Robert de Jonge

0 26 Apr 2012

Belastingteruggave Pelletbrander/Granulaatkachel

Volgens de verkoper bij LeroyMerlin heb je een belastingvoordeel van 25% op de aanschaf van een Pelletbrander/Granulaatkachel wanneer je de…

Begonnen door Gerti@MaisonvanStijn.eu

0 22 Apr 2012

Bouwen en renoveren in de Nièvre [58]

"Au Besoin" bâtiment.   Voor al uw onderhouds en renovatie werkzaamheden in de Nièvre. Leveren en plaatsen van,  ramen  deuren en trappen k…

Begonnen door Henk van den Brink

0 26 Feb 2012

Huis bouwen, verbouwen, inrichten ...

U heeft een (2e) huis in Frankrijk en wilt verbouwen, klussen, inrichten ... maar hoe? Interieur Design Frankrijk ontwerpt en realiseert in…

Begonnen door Gerti@MaisonvanStijn.eu

0 28 Jan 2012

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden