Nederlanders.fr

Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!

||  PLAATS BERICHT  ||  PLAATS ADVERTENTIE   || 

Discussies van bram (32)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo, iedereen..leuke plannen, ik kan helaas niet in oktober of november.. Inderdaa…"

bram heeft 2 Okt 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Uuuhhh, dus ?, ow ,bedankt voor je bijdrage.. Kortom, we blijven maar afwachten en s…"

bram heeft 26 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Hahaha, ben niet somber..maar weet hoe het gaat, lees maar terug..inderdaad, het zou…"

bram heeft 25 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Plaatje van mijn bus, vide greniers draaien deze zomer, erg leuk en het ruimt lekker…"

bram heeft 24 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"ha, Jackie, leuk dat je een reactie plaatst.. natuurlijk ook de anderen !, morgen ho…"

bram heeft 23 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"KIJK !, geweldig, opende mijn mailbox en hup..reacties, top dames en heren ! Tuurlij…"

bram heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Ja, hahaha, ik ook..schiet niet heel erg op, vandaar deze actie.. Ben gewoon een opt…"

bram heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"uuuhhh, kan beide zijn eigenlijk, heb het maar wat in het midden gehouden, maar ga e…"

bram heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Toch, Hein ?, veel te stil hier, gewoon uitvinden wat die leden hier doen..ver of di…"

bram heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

"Hellup, ik dus niet, koos deze plek om de plek, daar ben ik dol op maar ben ook een…"

bram heeft 20 Sept 2014 gereageerd op vrijgezellen pagina...trekken aan een dood paard of....

62 20 Sept 2015

RSS

GA DIRECT NAAR:

Laatste nieuws uit Frankrijk

© 2024   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden