NEDERLANDERS.FR

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - Zegt het voort !

We weten allemaal van het bestaan van dit fenomeen. Op deze site wordt er veelvuldig gebruik van gemaakt door vooral bepaalde personen. Ik zelf ben er helemaal geen voorstander van, laten we welzijn, het brengt je in de war als “eerlijke” forum gebruiker, en dus is het dan alleen maar vervelend.

• Het nut hiervan kan zijn dat je jezelf toestaat om een bepaald draadje een andere wending geven, dan die van het originele bericht. Dat kan dus wel eens handig zijn.

• Het onnut is dat de meeste mensen dit wel door hebben (vooral bij bepaalde personen) en het dus weinig of geen zin heeft om jezelf hier druk mee te maken.

Want dat doe je dus ook, het jezelf druk maken. Het heeft namelijk nogal wat voeten in de aarde. Je moet je eerst aanmelden met die andere naam, fotootje erbij en hopla, dat is makkelijk. Maar nu verder. Je bent ingelogd als nr 1 en je hebt het druk met reageren hier en daar. Nu moet je eerst weer uitloggen en dan weer inloggen als nr 2 om verder te kunnen reageren op jezelf! Dit is dus de clou, het is allemaal drukte waar je eigenlijk niet op zit te wachten.

Ik heb het zelf even uitgetest op die “andere” site. Daar heb ik hier en daar reacties gegeven en ook expres fouten gemaakt onder een pseudoniem. Bijvoorbeeld ingelogd hebben als die en antwoord geven als de ander, lekker slim dus. Dat is dan ook gelijk de valkuil waar je invalt.
Het werd gelijk afgestraft door een zeker persoon, welbekend hier onder allerlei namen. En ik vond dit eigenlijk wel leuk en was er blij om want het was allemaal in het belang van dit artikeltje.

Ik heb geprobeerd om iets uit die discussies terug te vinden, maar de heer….. heeft dit verwijderd, hij was er niet blij mee dat ik dit deed, denk ik! Verdraaid dat is nu jammer!

Nu vraag ik me af:
Wat is uw zienswijze dit aangaande?

Warme groet Ada

Weergaven: 544

Berichten in deze discussie

Nou.... Wie weet 't? Maar........Ik denk t niet!

Boudewijn! Waarom wordt er niet goed gelezen. Ik snap je helemaal niet en zal me hier nog eens herhalen:           "Het nut hiervan kan zijn dat je jezelf toestaat om een bepaald draadje een andere wending geven, dan die van het originele bericht. Dat kan dus wel eens handig zijn.

• Het onnut is dat de meeste mensen dit wel door hebben (vooral bij bepaalde personen) en het dus weinig of geen zin heeft om jezelf hier druk mee te maken.

Want dat doe je dus ook, het jezelf druk maken. Het heeft namelijk nogal wat voeten in de aarde. Je moet je eerst aanmelden met die andere naam, fotootje erbij en hopla, dat is makkelijk. Maar nu verder. Je bent ingelogd als nr 1 en je hebt het druk met reageren hier en daar. Nu moet je eerst weer uitloggen en dan weer inloggen als nr 2 om verder te kunnen reageren op jezelf! Dit is dus de clou, het is allemaal drukte waar je eigenlijk niet op zit te wachten." 
Ik dacht dat ik hiermee wel duidelijk laat zien wat ik bedoel, en dat ik probeer om objectief te kijken naar hoe zo'n iemand denkt en wat zo'n iemand allemaal moet doen om die positie in een forum aan te nemen.

Jij wilt dat ik bij bepaalde personen laat checken uit welke hoek van t land ze komen omdat ze in een reactie niet aardig tegen jou waren en daarna uit de groep haal indien ze meerder namen gebruiken. Dat IP zegt niets. Het geeft een regio aan en dat is alles. Mijn ip bv geeft aan dat ik uit Vannes kom. Nou dat ligt een aardig eind uit de buurt. en als ik dus meerdere namen zou hanteren op deze site dan komt ik nog steeds uit de regio Vannes. Zelfs als iemand anders zicht aanmeldt bij mij uit de buurt of vanuit dezelfde regio, dan nog komt Vannes regio uit de bus. Zijn we dan trollen of iets dergelijks? Nee Boudewijn die vlieger gaat dus niet op. Die methode is dus helemaal niet waterdicht.

Mijn hele doel van dit topic was om uit te vinden wat een trol of pseudo beweegt om zo'n rol aan te nemen. Jij probeert mij nu behoorlijk uit te testen en naar een bepaalde hoek te dwingen. maar dat sta ik dus niet toe!
Je twijfelt aan mijn integriteit en dat vindt ik jammer. Alleen ik bepaal wie blijft! Dus niet zo drammen alsjeblieft, Boudewijn. Ik weet nu wel wat je zegt en bedoeld!

Warme groet Ada

Ada gewoon mee ophouden BB heeft een hoog hr Rientjes gehalte.

@Boudewijn. 'ff een puntje.

Ik zie nu dat je weer 'citeert' en refereert aan /uit correspondenties die je persoonlijk worden toegezonden.  Je zet dat zonder context 'zomaar' met veel aplomb neer op het 'forum'
In mijn optiek overtreed je daarmee iedere fatsoens regel.
De afzenders kunnen zich hier namelijk niet tegen verdedigen.

Ik heb hierover een vraag en ik hoop dat je die nu weleens een keer wilt beantwoorden.

Waarom doe je dat? en vind je niet met mij dat je dat, eigenlijk helemaal niet moet doen?

Gerard

Ada,

We gaan niet pingpongen, dus ik zal niet schrijven:
Lees mijn stuk nog eens over! LEES !

Ik schrijf over JOUW ONDERWERP en geef daarbij een paar voorbeelden.
Ook geef ik aan waarom een beheerder geen zin heeft trollen te weren.
Dat past in jouw onderwerp.
Jij denkt dat ik iets anders wil, jij probeert te denken wat ik denk.
Dat werkt nooit.

RSS

WELKOM BIJ ONS FORUM

* = inloggen nodig

GESELECTEERD

--

© 2020   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ... google.com, pub-1033432903517354, DIRECT, f08c47fec0942fa0