www.nederlanders.fr

Hét netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk

U dient in te loggen om alle menu-opties te kunnen zien

Net als zoveel fanatieke lezers vond ik dat er niks gaat boven een echt boek. Papier in je handen, iets vast hebben. Maar toen ik echt door al mijn echte boeken heen was en bezig was met de 2de, en voor sommige boeken de 3de leesronde, ben ik overstag gegaan. Ik heb een tablet (Archos) gekocht en ben op het internet op zoek gegaan naar E books. Inmiddels heb ik er zo'n 4000 nederlandstalige boeken opstaan plus een 1000 frans- en engelstalig. En, oh, wat ben ik er blij mee. Zeker nu met de koude dagen, lekker in de warme keuken, tabletje op tafel en lezen maar. Tabletje gaat mee naar bed, naar buiten, het is ideaal. 

Mochten er hier ook boekbehoeftigen zijn die belang hebben bij E books, ( in Epub formaat), laat het weten en ik probeer ze dan in RAR-formaat door te mailen. Van Stephen King, Esther Verhoeff, Carmiggelt, noem maar op. 

Groetjes vanuit de Ardeche.

Weergaven: 1070

Berichten in deze discussie

Nu even een gewoon mailtje gestuurd om 19.56 uur

Hallo Susan,

EPUB (een afkorting van electronic publication) is een vrij en open e-bookformaat dat ontwikkeld werd door het International Digital Publishing Forum (IDPF). Dit formaat wordt gebruikt in e-readers.

Ook kunnen bestanden van het PDF formaat in e-readers worden gebruikt.

vriendelijke groeten,

Louise

wie heeft er een e-book van John Katz?

Hallo Henk,

Graag ontvang ik een overzicht naar mijn email: info@achimenes.fr

Bij voorbaat dank
Vriendelijke groet
Louise

PS.

AUB nog géén bestanden sturen want wij krijgen volgende week pas ADSL en moeten het nu nog met een analoge verbinding doen wat zéér traag werkt 

Zie de mail

Hallo Henk,

Helaas (nog) geen mail ontvangen.

Groeten Louise

info@achimenes.fr

hallo henk ik zal graag gebruik willen maken van je aanbod maar hoe kan ik een eboek naar een ander mailen

groet gerard

Heb ij een e-book van John Katz ?

groet Suzanne

RSS

UW BIJDRAGE IS NODIG

-

Google advertenties

© 2019   Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden

Anton Noë ...